نام خیابان یگانه که حدفاصل خیابان‌های خردمند و ایرانشهر قرار دارد، براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به «اکبر رادی» تغییر می‌کند.

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: «شهر انسان محور» یکی از شعارهای «پیروز حناچی» شهردار تهران است که در راستای همین شعار، عناوین نمادها و الگوهای مورد علاقه انسان‌ها بر معابر، گذرگاه‌ها و ایستگاه‌ها و مراکز عمومی، حک می‌شوند تا برای همیشه ماندگار شوند.
منطقه ۶ که از آن با عنوان پایتخت فرهنگی تهران یاد می‌شود و محل اجتماعات اهالی هنر و فرهنگ است، قطعاً نامگذاری معابر به نام مشاهیر و بزرگان کاری لازم و ضروری است. 
با پیگیری‌های «تورج فرهادی» شهردار منطقه و موافقت شورای اسلامی شهر تهران، خیابان یگانه به نام استاد «اکبر رادی» تغییر نام می‌دهد. او گفت: «انتقال دستاورد چنین استادانی به نسل های آینده ساز یک وظیفه است که همه در انجام آن باید کوشا باشیم. حک شدن نام مشاهیر و بزرگان عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی روی دیوار معابر کوچکترین گامی است که می توان در ماندگار کردن نام آنها برداشت.»
این استاد نمایشنامه و داستان نویس معاصر، مهر ۱۳۱۸ در رشت به دنیا آمد و یکی از مهمترین نمایشنامه نویستان تاریخ فارسی محسوب می‌شود. رادی دی ماه ۱۳۸۶ در گذشت.