«بهارستان» عنوان پنجمین رویداد بزرگ نوروز ۹۹ است که به همت معاونت فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی شهر تهران اجرا می‌شود. قرار است با مشارکت هنرمندان رشته‌های مختلف هنری در این رویداد بزرگ و ارائه آثار هنری خلاق، بهار پایتخت زیباتر شود.

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: رویداد بهارستان امسال به گفته «فرزاد طالبی» معاون فرهنگی و هنری شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، با محوریت خیابان ولی‌عصر(عج) شکل می‌گیرد: « بخش اعظمی از کارهای زیباسازی و اکران آثار هنری در این محدوده از شهر تهران انجام خواهد شد.»
طالبی با اشاره به سلیقه شناسی شهروندان می‌گوید: « امسال اطلاعاتی از سلایق شهروندان به دست آورده‌ایم و تلاش کردیم با مشارکت هنرمندان، آثار هنری ارائه شده متناسب با سلیقه و نظر شهروندان باشد.»
به گفته او ۲۲ میدان مهم و پرتردد پایتخت از جمله میدان راه آهن، ولی‌عصر(عج)، هفتم تیر و انقلاب مهم‌ترین نقاطی هستند که سازمان زیباسازی شهر تهران تمرکز ویژه‌ای روی آنها خواهد داشت.
طالبی به آثار هنری خلق شده در بهارستان ۹۹ اشاره و عنوان می‌کند: « آذین بندی معابر، نقاشی روی دیوارها و فضاهای محلی، نصب آثار حجمی و استفاده از آثار خطاطی و نقاشی‌های ویژه روی بنرها کارهایی است که در رویداد بهارستان از اواخر اسفند در تهران انجام می‌شود.»