گروه حوادث- مهدیه مصطفایی: هنرپیشه مشهور سینما که به خاطر عشق و علاقه به کارش حاضر به ادامه زندگی با همسرش نبود صبح دیروز در شعبه 262 دادگاه خانواده به‌صورت توافقی از همسرش جدا شد.

این هنرپیشه جوان، صبح دیروز وقتی با همسرش مقابل قاضی محسن خدایی قرار گرفت در مورد درخواست همسرش به خاطر جدایی گفت: سال‌ها قبل با عشق و علاقه به یکدیگر زندگی مشترکمان را آغاز کردیم و حالا نیز صاحب یک فرزند هستیم.وقتی برای اولین بار در تست بازیگری موفق شدم و نخستین فیلمم روی صحنه رفت همسرم مرا به خاطر درخشش خوبی که داشتم تشویقم کرد و مشوقم در ادامه این هنر بود.  این زن ادامه داد: حالا من در موقعیتی هستم که به‌عنوان یک هنرپیشه در سینما درخشیده‌ام  ولی همسرم حالا از من می‌خواهد کارم را فراموش کنم.

آقای قاضی، مشکل ما از زمانی شروع شد که من به خاطر کارم مجبور شدم از خانه دور شوم و چند روز در ماه را به مسافرت‌های کاری بروم. من عاشق کارم هستم و یک هنرپیشه مطرح در سینمای ایران و نمی‌خواهم این فرصت را از دست بدهم، اما همسرم از من می‌خواهد از سینما دل بکنم و بنابر این  من هم  مهریه‌ام را به او می‌بخشم و از او جدا می‌شوم.

در ادامه جلسه دادگاه همسر این هنرپیشه جوان با تایید اظهارات همسرش مدعی شد: همسرم دیگر به من و فرزندم توجهی ندارد و همین باعث بروز برخی اختلافات میان ما شده است. بارها از او خواستم کارش را رها کند اما او نپذیرفت.

من برای زندگی‌ام تلاش زیادی کردم و از اینکه همسرم هنرپیشه شده است ناراحت نیستم. تنها خواسته من از او این بود که او به مسافرت نرود و وقت بیشتری را برای زندگی‌مان بگذارد.قاضی محسن خدایی با توجه به اینکه هر 2‌طرف پرونده حاضر به جدایی بودند حکم طلاق را صادر کرد.