سامانه مشاوره تلفنی رایگان ٤٥٢٩٨ به همت مرکز «سلامت روان رویین» جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف حفظ سلامت روان افراد جامعه در دو سطح برای کودکان و بزرگسالان راه‌اندازی شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرج حسینیان معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به استرس و اضطراب ایجادشده در جامعه از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: با گسترش ویروس کرونا در کشور و ایجاد استرس و اضطراب و نیز مشکلات روانشناختی زیاد در افراد جامعه، به منظور ارائه خدمات روانشناختی به هموطنان سامانه مشاوره تلفنی رایگان راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: این فعالیت به دلیل مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره‌مندی از اساتید و افراد توانمند حوزه سلامت روان کشور و در دو سطح برای کودکان و بزرگسالان و به صورت خدمات‌دهی رایگان انجام شده است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این‌که هموطنان از تمام نقاط کشور می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند، افزود: این سامانه به صورت مشاوره و راهنمایی تلفنی است و با همکاری ۱۰۰ نفر شامل روانشناس و مشاور به طور رسمی برای پاسخ به سوالات روانشناختی در حوزه استرس و اضطراب آغاز به فعالیت کرده است.

هموطنان گرامی می‌توانند از ساعت ١٠ تا ٢٠ با تلفن ثابت یا همراه با شماره ۴۵۲۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند و از خدمات کارشناسان سلامت روان مرکز رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بهره‌مند شوند.