جمعی از اهالی منطقه ۱۶ پایتخت در اقدامی جهادی و خیرخواهانه به توزیع آب میوه‌های طبیعی و رایگان بین کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا ویروس می‌پردازند.

همشهری آنلاین-سحر جعفریان:جوانان نازی‌آباد دست به دست هم داده‌اند تا اندکی از خستگی مدافعان سلامت شهر بکاهند. آنها با همراهی خیرانی از نواحی مختلف منطقه ۱۶ روزانه بیش از ۳۰۰ عدد بطری یک لیتری آب هویج تهیه می‌کنند و به بیمارستان‌های بهارلو در محدوده راه‌آهن، آیت‌الله کاشانی در خزانه و امیرالمومنین (ع) در نازِی‌آباد ارسال می‌کنند. «حسام خوشنویس» مسئول اجرایی قرارگاه مذهبی جهادی حضرت رقیه (س) در این ارتباط می‌گوید: «تقریبا از همان روزهای نخستین شیوع این بیماری گروه ما فعالیت خود آغاز کرد. این مکان را شهرداری در اختیارمان قرار داده است. دستگاه‌های آبمیوه‌گیری صنعتی را هم یکی از خیران تا زمان نابودی کرونا وقف این امر خداپسندانه کرده است.»

خوشنویس همچنین می‌افزاید: «این مکان و وسایل مربوطه مدام در حال ضدعفونی هستند و افرادی هم که آبمیوه‌ها را به بیمارستان‌ها انتقال می‌دهند از شرایط بهداشتی و ایمنی کامل برخوردارند.»

شهروندان خیر و علاقه‌مند به شرکت در این طرح می‌توانند به غرفه‌های مهربانی میدان بازار دوم از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب مراجعه کنند.