همشهری آنلاین: نام ساختمان جدید فدراسیون جهانی والیبال chateau les touvelles است. این ساختمان در یکی از محلات قدیمی شهر لوزان و در نزدیکی رشته کوه‌های آلپ قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بعدازظهر روز جمعه گذشته (20 اردیبهشت) و طی مراسم باشکوهی ساختمان جدید فدراسیون جهانی والیبال FIVB افتتاح شد.

این مراسم که با حضور تعداد زیادی از مسوولان و میهمانان ویژه از جمله محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ایران برگزار شد، با سلام و خوشامدگویی دکتر روبن آگوستا، رییس فدراسیون جهانی آغاز شد.

رییس مکزیکی FIVB در شروع این مراسم گفت: فدراسیون جهانی والیبال مفتخر است که دستهای خود را به گرمی به سوی شما باز کند.

میهمانان حاضر در این مراسم که نمایندگانی از شهرداری لوزان و سفیر مکزیک در سوییس، دبیر کل کمیته‌ ملی المپیک قطر و رییس شورای ورزشی و جوانان بحرین بودند در جریان این مراسم لوح یاد بود ویژه FIVB را امضا کردند.

ژاک روک، رییس بین‌المللی کمیته‌ ملی المپیک (IOC) نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان آرزو کرد تا فدراسیون جهانی والیبال با بهره‌گیری از تجربیات آگوستا بتواند به حرکت خود در مسیر رشد و پیشرفت والیبال ادامه دهد.

اما پیش از مراسم، رییس فدراسیون جهانی والیبال بالاترین جایزه‌ جامعه‌ والیبال را به شهردار شهر لوزان و شیخ عیسی بن راشد آل خلیفه نایب رییس شورای جوانان و ورزش بحرین اهدا کرد.

این جایزه به سبب همکاری‌های آنها در راستای کسب موفقیت‌های FIVB اعطا شد.