به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، این زوج از اواخر سال ۲۰۱۶ شروع به گرفتن عکسهای اینستاگرامی از خود با لباسها و تزئینات هماهنگ کردند و طرفداران زیادی در اینستاگرام پیدا کردهاند.
این زوج ۶۰ ساله که تقریباً هر روز با مجموعهای از لباسها با سبکها و رنگهای مشابه ظاهر میشوند، همچنین خط تولید خود را در یک فروشگاه بزرگ ژاپنی راهاندازی کردند.
آنها سلیقه یکسانی در لباس پوشیدن دارند، اما شهرت در اینستاگرام بود که آنها را واداشت حتی در خانه و موقع رفتن به سوپرمارکت با هم هماهنگ باشند.
به گفته این زوج، آنها فقط در فکر هماهنگی لباسهایشان با هم نیستند، بلکه سعی میکنند لباسهایی را انتخاب کنند که با محیط اطرافشان نیز هماهنگ باشد.
آنها میگویند: خوشحالیم که در رسانهها به عنوان نماد مد معرفی شدهایم، اما ما در واقع خودمان را اینطور نمیبینیم. لباسهای ما بسیار ساده و ارزان هستند و هرکسی میتواند آنها را بخرد.
ما میخواهیم نشان دهیم که دوران بازنشستگی میتواند بسیار سرگرمکننده باشد و در این دوران که وقت بیشتری هم دارید میتوانید کاری پیدا کنید که با هم از آن بسیار لذت ببرید.
این زوج زمانی که دانشآموز دانشکده هنر در توکیو بودند در یک جشنواره با هم آشنا شدند.
همچنین بخوانید:
عکسهای جالب یک زوج سالمند با لباسهای جامانده در خشکشویی
عکسهای عاشقانه زوج ۸۸ و ۸۱ ساله با لباس روز عروسی در شصتمین سالگرد ازدواجشان
تصاویر | مادربزرگ دنیای مد | سبک جسورانه و گردنبندهای رنگی مادربزرگ ۹۹ ساله