مشاور و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند منطقه ۷ به همراه مدیر طرح تفکیک از مبدأ در راستای راهبرد هوشمندسازی و تعامل با سازمان‌های دولتی و خصوصی، از ایستگاه بازیافت و ساختمان آموزش بازدید کرد.

  «فرزاد کلانتری»، مشاور مدیرعامل و مدیر اجرایی طرح کاپ، به همراه مدیر سازمان مدیریت پسماند از ایستگاه آموزش بازیافت این منطقه بازدید و اقدامات این منطقه را در اجرای طرح هوشمندسازی و افزایش مشارکت در طرح تفکیک زباله در ساختمان‌های اداری و دولتی بسیار مطلوب ارزیابی کرد. کلانتری گفت: «در این بازدید در خصوص اقدامات انجام‌شده طرح کاپ و تفکیک از مبدا، اهداف و راه‌اندازی مرکز پردازش و بازیافت یکپارچه پسماندهای شهری ‌بحث و تبادل نظر شد.»

او همچنین از دستاوردهای کارشناسان آموزش پسماند منطقه در خصوص استفاده بهینه از مواد دورریختنی و اقدامات این منطقه ابراز رضایت کرد. در ادامه، «شادی مالکی»، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه، گفت: «آماده‌سازی زیرساخت‌های هوشمندسازی، اتصال بانک اطلاعاتی دقیق واحدهای مشارکت‌کننده در طرح تفکیک با همکاری سازمان فناوری اطلاعات به‌عنوان منطقه پایلوت در زمینه طرح تفکیک هوشمند پسماند در حال اجراست.»