مسئولان شهرداری منطقه ١٦ در دومین روز از هفته سلامت به عیادت کودکان بستری در بیمارستان آیت‌الله کاشانی، محله خزانه بخارایی، رفتند و با اهدای اسباب‌بازی لحظه‌های شاد و دلنشینی را برای بچه‌های بیمار رقم زدند.

همشهری آنلاین - مریم قاسمی : وارد بخش کودکان بیمارستان آیت‌الله کاشانی که شوید و روی تخت‌ها نگاه بیندازید، می‌بینید که چه تعداد بیمار در اینجا بستری‌اند. بچه‌هایی که از نقاط مختلف تهران و حتی شهرستان‌ها برای درمان به این بیمارستان آمده‌اند و معلوم نیست چه زمانی از تخت بیمارستان و درد ناشی از بیماری‌شان رها شوند. بنابراین، می‌توان با عیادت و مهربانی کردن به این کودکان، دل آنها را شاد و اعتمادبه‌نفسشان را برای شکست دادن بیماری بالا برد، درست مانند اقدام شایسته مسئولان شهرداری منطقه ١٦ که یک‌روز متفاوت و زیبا را برای بچه‌های بیمار این بیمارستان ساختند؛ مسلما بچه‌ها خاطره شیرین این‌روز را برای همیشه به خاطر می‌سپارند.

«هادی ملازاده»، شهردار ناحیه ٣ منطقه ١٦، که با همراهی مدیران مستقر در این ناحیه به عیادت کودکان بستری‌شده در بیمارستان آیت‌الله کاشانی رفته، درباره این برنامه گفت: «هدفمان این بود که با اهدای اسباب‌بازی به کودکان بیماری که پاک‌ترین آفریده خدا هستند، شادی و خوشحالی را به دل‌های آنان هدیه کنیم. در واقع این بچه‌ها حق دارند که بازی کنند و اوقات شاد و مفرحی داشته باشند. چه‌بسا که این بچه‌ها به دلیل بیماری و تحمل درد و رنج طول درمان نیاز بیشتری به توجه و محبت داشته باشند.»

 عیادت مسئولان شهرداری منطقه ١٦ از بخش کودکان و اهدای اسباب‌بازی‌های متنوع مثل ماشین و عروسک به آنها، مورد استقبال کادر درمان بیمارستان آیت‌الله کاشانی و همچنین والدین بچه‌های بیمار بستری در این مرکز درمانی قرار گرفت.