نیویورک: پلیس، مردی را که به برجا گذاشتن نقش‌های چسبناک روی پنجره مدارس، کلیساها و فروشگاه‌ها متهم است، دستگیر کرد.

گزارش‌های پلیس حاکی از آن است که این مرد 35 ساله از سال 2007 به دلیل نامعلومی نقش انداختن روی پنجره‌ها را آغاز کرده است .

او برای ایجاد این تصاویر گرافیکی از نوعی ماده روغنی و چسبناک استفاده می‌کند. پلیس زمانی موفق به شناسایی این مرد شد که تصویر او حین برجا گذاشتن نقش و نگار روی پنجره یک مدرسه توسط دوربین مخفی ثبت شد.

البته پلیس هنوز نتوانسته از این مرد اعتراف بگیرد یا به دلیل اقدام او پی ببرد. بررسی‌های بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

دشمنی با دانش‌آموزان

پنسیلوانیا:پلیس می‌گوید راننده سرویس یک مدرسه‌ به اتهام ترمزکردن ناگهانی برای آسیب زدن به یک دانش‌آموز 10ساله محاکمه خواهد شد. این راننده که از بازیگوشی پسربچه به ستوه آمده بود، چند بار از او خواست روی صندلی‌اش بنشیند اما این بچه شیطان همچنان در اتوبوس از این سو به آن سو می‌رفت.

سرانجام کاسه صبر راننده اتوبوس لبریز شد و این دانش آموز را تهدید کرد که اگر سرجایش ننشیند او را تنبیه خواهد کرد.

بنابراین راننده خشمگین ناگهان پای خود را روی ترمز گذاشت و موجب شد این پسربچه بازیگوش روی زمین بیفتد. البته بر اثر این ترمز ناگهانی دانش‌آموزان دیگری هم که در اتوبوس بودند به شدت رو به جلو پرتاب شدند.

اما والدین این پسربچه از این راننده به دادگاه شکایت کردند و قصد دارند به خاطر این رفتار خودسرانه و خطرناک از او غرامت بگیرند.

پاندای خشن

پکن: یک پاندای ماده که همراه با فرزند خود در باغ وحشی در چین زندگی می‌کند، برای حفاظت از فرزندش با یکی از بازدیدکنندگان باغ‌ ‌وحش به شدت درگیر شد.

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که یک دانشجوی 20 ساله بدون توجه به علائم هشدار دهنده از نرده‌ها عبور کرد و وارد محل زندگی این پاندا شد.

او که از مشاهده پاندای کوچکی که کنار مادرش خوابیده بود بسیار احساساتی شده بود، قصد داشت این پاندای کوچک را در آغوش بگیرد و او را نوازش کند که ناگهان مادرش از خواب بیدار شد و با گاز گرفتن دست و پای این جوان او را از قلمرو خانوادگی‌اش دور کرد.

این پسر جوان که دچار جراحت‌های جدی شده بود توسط نگهبانان باغ‌وحش به بیمارستان منتقل شد. گفتنی است کارشناسان بر این عقیده‌اند که دست کم 2هزار پاندای عظیم‌الجثه در چین زندگی می‌کنند که در مقایسه با دیگر کشور‌ها، آمار قابل توجهی است.

سارق مؤدب

آریزونا: سارقی که از یک فروشگاه بزرگ سرقت کرده بود، دچار عذاب وجدان شد و  ضمن عذرخواهی از مسئول فروشگاه، اجناس سرقت شده را در فروشگاه باقی گذاشت.

این مرد میانسال که از افسردگی رنج می‌برد در اواخر شب وارد این فروشگاه شد و با استفاده از فرصت تغییر شیفت کارمندان تعدادی از اجناس این فروشگاه را سرقت کرد.

او موفق شد بدون هیچ مشکلی اجناس را به خودروی خود انتقال دهد. وی حتی چند کیلومتر هم از فروشگاه دور شد. اما در میانه راه دچار عذاب وجدان شدیدی شد و بلافاصله به سمت فروشگاه بازگشت.

او اجناس را به فروشگاه بازگرداند و به مدیر فروشگاه گفت از این سرقت به شدت متاسف است. مدیر فروشگاه هم که تحت تاثیر رفتار این مرد قرار گرفته بود، موضوع را به پلیس گزارش نداد. البته حالا که پلیس از این موضوع مطلع شده قصد دستگیری این مرد را دارد.