٨٩ پایگاه واکسیناسیون در شهرستان ری فعال شد.

به گزارش همشهری آنلاین، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با بیان این مطلب گفت : «کرونا هنوز تمام نشده و با توجه به افزایش آمار مبتلایان و قربانیان کرونا، ضرورت دارد افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسن آنها گذشته، یک نوبت یادآور را تزریق کنند. »
«علی تاجدار» به فعالیت یک مرکز تجمعیعی واکسیناسیون در شهرستان ری اشاره کرد و افزود : «این پایگاه با عنوان «شهر سالم» در ورزشگاه شهر سالم (واقع در میدان هادی ساعی) قرار گرفته و واکسن‌های‌های سینوفارم، آسترازنکا، پاستوکوک، اسپایکوژن و برکت، به عنوان واکسن یادآور برای متقاضیان تزریق می‌شود. »


تاجدار توضیح داد : «٨٩پایگاه واکسیناسیون شهرستان ری شامل ۲۵ مرکز خدمات جامع سلامت، ۳۷ پایگاه سلامت و ۲۷ خانه بهداشت است که در توزیع مکانی آنها دسترسی آسان شهروندان در نظر گرفته شده است. »

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با تاکید بر لزوم تزریق واکسن نوبت یادآور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت : «با توجه به پرمتقاضی بودن واکسن سینوفارم، این نوع واکسن در همه پایگاه‌های واکسیناسیون شهرستان ری موجود است. »

به گفته وی، مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای فیروزآباد، اسلام آباد، امین آباد، اسلام آباد نظامی، مشیریه، ظهیرآباد، علایین، عظیم آباد، صالح آباد، باقرشهر، قمصر و گلحصار از جمله پایگاه‌های واکسیناسیون شهرستان ری به شمار می‌آیند.