«روز شیرین خانواده» ویژه زوج‌های جوان در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئیس فرهنگسرای خانواده دراین‌باره گفت: «به مناسبت روز ملی خانواده برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی با هدف ارتقای کیفیت زندگی و تحکیم بنیان خانواده به میزبانی فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.»

«شیوا مقدم» ادامه داد: «بر این اساس و با توجه به نقش مهم روابط عاطفی در ازدواج برنامه «روز شیرین خانواده» روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه برگزار می‌شود.»

او افزود: «این برنامه به دورهمی یک روزه همسران جوان اختصاص دارد تا لحظات شادی را در کنار هم تجربه کنند. سخنرانی «محمود گلزاری» استاد دانشگاه و روانشناس، اجرای موسیقی زنده و برگزاری مسابقه آشپزی و اهدای جایزه به برگزیدگان از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده در این برنامه است.»

به گفته رئیس فرهنگسرای خانواده ، نمایشنامه‌نویسی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، قصه‌گویی برای کودکان و ... از دیگر برنامه‌هایی است که از فردا سوم مرداد ماه شروع و تا ۶ مرداد ماه در فرهنگسرای خانواده ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه‌ها می‌توانند به صفحه‌های این فرهنگسرا در فضای مجازی به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق قرار دارد و شماره ۸۸۷۰۶۸۶۸ آماده پاسخگویی به سوال‌های شهروندان است.