گروه سیاسی: فرماندهان ارتش و سپاه در سخنان جداگانه‌ای به اظهارنظر درباره فعالیت‌ شبکه‌های جاسوسی در ایران پرداختند

فرمانده کل ارتش گفت: خصلت رژیم صهیونیستی، تروریست بودن و جاسوسی کردن است.

عطاءالله صالحی که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب است و خاک یک کشور دیگر را تصرف کرده است، اظهار داشت: این رژیم از نظر نظامی، سیاسی و اجتماعی قادر به ادامه حیات نیست و در این راستا تلاش می‌کند که با متوسل شدن به اقداماتی چون جاسوسی، فروپاشی خود را به تاخیر بیندازد. وی ادامه داد: این اقدامات آخرین دستاویز برای این رژیم است تا فروپاشی خود را به تاخیر بیندازد.

احتمالات غیرواقعی

فرمانده کل سپاه، تحلیل کردن دستگیری جاسوسان رژیم صهیونیستی به موضوعاتی چون افزایش احتمال حمله اسرائیل به ایران را نادرست و غیرواقعی توصیف کرد.

محمدعلی جعفری با بیان این مطلب به فارس گفت: این اقدام قاطع، سریع و غافلگیر‌کننده سپاه پاسداران نشان از تبحر و اشراف اطلاعاتی آنها دارد.

وی افزود: این تیم جاسوسی که با تجهیزات و آموزش‌های تخصصی در ایران حضور داشتند، موضوعات مختلفی را در برنامه خود داشتند که با هوشیاری فرزندان ملت در سپاه پاسداران متلاشی شدند.

جعفری خاطرنشان کرد: اقدامات شناسایی و رهگیری این تیم جاسوسی توسط سپاه علاوه بر آنکه با شگردهای بسیار پیچیده‌ای همراه بود، به‌گونه‌ای بود که هیچگاه این جاسوسان صهیونیستی متوجه این مسئله نشدند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه چتر اطلاعاتی سپاه تمامی برنامه‌های این گروه را خنثی کرده است، تاکید کرد: اگر زمانی نیاز باشد، توضیحات قابل توجه و مهمی درخصوص این جاسوسان به اطلاع مردم خواهد رسید.