همشهری آنلاین: هیأت موسسان انجمن قلم ایران با انتخاب حمید گروگان به عنوان رئیس جدید این هیأت به خدمات 7ساله محمدرضا سرشار پایان داد.

انجمن قلم ایران با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت خود از تشکیل جلسه هیأت موسسان این انجمن خبر داد و اعلام کرد 17عضو از 20 عضو هیأت موسسان ضمن انتخاب گروگان به ریاست هیأت، مهندس محسن چینی‌فروشان را به عنوان نایب رئیس به مدت 4سال برگزید.در اطلاعیه انجمن قلم ایران آمده است: آیین‌نامه داخلی هیأت موسسان در جلسه آتی تدوین خواهد شد.
این اطلاعیه همچنین به رئیس سابق انجمن اشاره کرده و نوشته است: هیأت موسسان از نقش ویژه جناب آقای  محمدرضا سرشار در هدایت انجمن قلم ایران در هفت سال گذشته و از زحمات بی‌شائبه ایشان تقدیر نمودند.گروه ادب و هنر روزنامه همشهری ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس و نایب رئیس هیأت موسسان انجمن قلم ایران امیدوار است این انتخاب به عملکرد انجمن قلم ایران و امور صنفی و رفاهی و فرهنگی که در یک سال گذشته شکل گرفته است، شتاب بیشتری بدهد. همچنین ضمن آرزوی سلامت برای آقای محمدرضا سرشار که در شکل‌گیری و تأسیس انجمن قلم ایران تلاش فراوان داشت و در 7 سال گذشته دانسته‌های خود را از انجمن و نویسندگان عضو دریغ نکرد، امیدوار است در امور دیگر- به ویژه نقد داستان- چون گذشته پیگیر و فعال و موفق باشد.