در نخستین نشست پنجمین هیأت مدیره منتخب انجمن قلم ایران که در محل این انجمن تشکیل شد علی اکبر ولایتی و محمد رضا سرشار به‌عنوان رئیس و نایب رئیس، راضیه تجار به‌عنوان دبیر و فیروز زنوزی جلالی به‌عنوان خزانه‌دار پنجمین دوره هیأت مدیره انجمن قلم ایران انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن قلم ایران، دکتر ولایتی رئیس جدید انجمن قلم ایران، پیش از این در 4 دوره از 8 دوره، بازرس این انجمن بوده است. این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، دارای تالیفات متعددی در حوزه تاریخ تمدن اسلام و تاریخ معاصر ایران است. 

محمدرضا سرشار نایب رئیس انجمن قلم ایران که در دوره های قبل ریاست هیأت مدیره انجمن را هم تجربه کرده است، بیشتر با گویندگی قصه های ظهر جمعه شناخته می شود.

اضیه تجار دبیر انجمن قلم ایران، پیش از این در هر 4 دوره، دبیر این انجمن بوده است. تجار دارای بیش از 30 عنوان کتاب در حوزه ادبیات داستانی است.

وی علاوه بر سال‌ها تدریس در این حوزه، سال گذشته به‌عنوان بانوی فرهنگ انتخاب شد.

یروز زنوزی جلالی خزانه‌دار جدید انجمن قلم ایران، برای نخستین بار در این انجمن داوطلب عهده‌داری مسئولیت شده است.

زنوزی جلالی نویسنده ده‌ها عنوان کتاب داستانی است و پیش از این به‌عنوان یکی از 20 نویسنده برتر 20سال پس از انقلاب اسلامی انتخاب شده است. وی در حال حاضر دبیر جایزه ادبی گام اول است.

کد خبر 33429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز