اجرای نمایش پژوهشی «پروفسور پوآرت» که برنامه‌ای بر اساس هنرهای ترکیبی، محیطی و مشارکتی است، در فرهنگسرای نیاوران تمدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، این اجرای پژوهشی، به نویسندگی و کارگردانی «سجاد آقابابایی» اجرایی بر بنیان هنرهای ترکیبی، محیطی، مشارکتی، حرکتی و تجربی است. نمایش پژوهشی «پروفسور پوآرت» ، روایت ۱۰ ساعت زندگی کودک و خانواده با تلفیق هنر طبیعت و روانشناسی است

این اجرای متفاوت، از خانه‌ مشارکت کنندگان که خود اجرا گر اصلی هستند آغاز و بعد از سپری کردن زندگی در طبیعت با رویکرد روانشناسی کاربردی در خانه به پایان می‌رسد. در این فرآیند چند ساعته بچه‌ها و خانواده درقالب فضای نمایشی با هم درگیر یک اجرای مشارکتی از ترکیب هنرهای مختلف و طبیعت گردی می‌شوند.

 آزمایشگاه پروفسور پوآرت شامل نمایش، نقاشی، سفالگری، طبیعت‌گردی و تجربه زندگی در طبیعت، پرنده‌نگری و بازی‌های روانشناسی برای ۱۵ تا ۲۰ خانواده و مناسب رده سنی ۵ تا ۱۲ سال طراحی شده است.

این اجرای پژوهشی هر هفته پنج شنبه از ساعت ۱۰ در باغ فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.