برای حفظ هویت شهر تهران و همچنین معرفی به نسل جدید همزمان با هفته تهران نشست آشنایی با هویت محله و موزه حیات وحش هفت‌چنار با حضور «نصرالله حدادی» تهران‌شناس برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر موزه هفت‌چنار با اعلام این خبر و تاکید بر حفظ اهمیت بافت تاریخی شهر تهران گفت :  «محله‌های قدیمی تهران به‌ویژه موزه و محله هفت چنار گنجینه‌ای غنی از تاریخ است. درواقع کوچه‌های محله هفت‌چنار راوی داستان‌ها و سرگذشت‌های پررمز و راز زیبایی است.»
به گفته امیر قاسمی، فرا رسیدن هفته تهران بهانه‌ای شد تا برای اهالی و علاقه‌مندان به قصه‌های هویتی و تاریخی تهران این کهنه پایتخت ایرانی نشستی را با موضوع آشنایی با هویت محله و موزه هفت چنار تدارک دیده شود.
قاسمی درباره جزئیات ایت برنامه و نحوه حضور علاقه‌مندان در این نشست در موزه ١٠٠‌ساله حیات وحش هفت چنار توضیح داد : «در این برنامه «نصرالله حدادی»  تهران‌شناس به‌عنوان سخنران حضور دارند و به سوالات علاقه‌مندان پاسخ می‌دهند.  همچنین اهالی و پژوهشگران و علاقه‌مندان مباحث تاریخی و هویتی شهر تهران برای حضور در این برنامه می‌توانند در ساعات اداری برای نام‌نویسی با شماره‌های ۵۵٧٣٨٧۴۵ و ۵۵٧٣٨٧۴۶ تماس بگیرند.»
مدیر موزه حیات وحش هفت‌چنار در پایان به زمان و مکان اجرای این نشست اشاره کرد: «برنامه نشست معرفی هویت و موزه حیات وحش هفت‌چنار دوشنبه ١٨ مهرماه ١۴٠١ از ساعت ١٠ تا ١٢ به نشانی : میدان بریانک،  خیابان شهید دعوتی، موزه حیات وحش هفت چنار برگزار می‌شود.