جانبازان و افراد دارای معلولیت منطقه۲ بیشترین مدال هفتمین دوره از مسابقات پاراالمپیاد رشته تیراندازی مناطق ۲۲گانه را کسب کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، هفتمین دوره از مسابقات پاراالمپیاد تیراندازی و دارت محله‌های مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران در مجموعه تیراندازی پردیسان برگزار شد. میزبان این مسابقه شهرداری منطقه ۲ بود که در آن حدود ۱۰۰ نفر شرکت کردند و پس از برپایی رقابت‌ها در رشته‌های تفنگ ایستاده و نشسته و دارت نشسته و ایستاده از برترین‌ها تجلیل شد.

«اکرم رجای» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۲ درباره این مسابقه گفت: «از هر منطقه‌ ۳ تا ۴ نفر در مسابقه‌ها حضور داشت و با توجه به اینکه مجموعه پردیسان تنها محل استاندار و مناسب برای تیراندازی در شمال غرب تهران است، این مکان برای برگزاری مسابقه این رشته انتخاب شد.»

او حضور شرکت‌کننده‌ها در مسابقه را قابل توجه دانست و افزود: «این برنامه علاوه بر رقابت، باعث ایجاد حس همدلی و آشنایی افراد دارای معلولیت با هم می‌شود.»

در این دوره از مسابقه‌ها ورزشکاران منطقه۲ با بیشترین مدال در جایگاه نخست قرار گرفتند و مناطق ۲۱ و ۱۰ هم بیشترین مدال را در مسابقه‌های شهر تهران کسب کردند.