تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

نمایش شاد و موزیکال ویژه کودکان با عنوان «دزدان کلاغی» در آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ابن‌سینا اجرا می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر فرهنگی و هنری شهرداری منطقه۲ گفت: «با توجه به تکمیل بازسازی سالن نمایش و آماده‌سازی این مکان برای حضور گروه‌های هنری برنامه‌های متنوعی در قالب اجرای نمایش و کارگاه‌های آموزشی در این مکان برگزار می‌شود. نمونه‌ آن هم نمایش شاد و موزیکال «دزدان کلاغی» ویژه کودکان است.»

«بهنام خادم» با بیان اینکه این نمایش از روز ۲۴ آبان ماه شروع شده است افزود: «نمایش توسط گروه سوگند، به نویسندگی «عباس ‌قاصدزاده» و کارگردان نمایش «زینب اسدی» به روی صحنه می‌رود و در آن کمیل پورقلی، عباس ‌قاصدزاده، مونا کوشش، افشین زعیم، سوگند قاصدزاده و آهنگسازی «مسعود فکور»، روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۶:۳۰ در آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ابن‌سینا هنرنمایی می‌کنند.»

او ادامه داد: «موضوع نمایش درباره پیرمرد و پیرزن مهربانی است که سال‌ها در مزرعه آفتابگردان زندگی می‌کنند و مترسکی در مزرعه دارند که از مدت‌ها قبل آن را ساخته‌اند. روزی کلاغ‌ها به مزرعه حمله می‌کنند و یکی از کلاغ‌ها بالش زخمی می‌شود و نمی‌تواند فرار کند. مترسک به او کمک می‌کند و با هم دوست‌های خوبی می‌شوند.»

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به فرهنگسرای ابن‌سینا در شهرک قدس، ابتدای خیابان زمین شمالی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۵۱۳۲۱۴۶تماس بگیرند.