همشهری آنلاین: مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته دوم بهمن ماه میزبان بیش از ۲۵۰ ویژه برنامه در قالب برنامه‌های ادبی، نمایش، اکران فیلم سینمایی، برنامه‌های ترکیبی، مذهبی، آموزشی و مسابقات خواهد بود.

سینما

به گزارش ایسنا، نمایش فیلم «فرزندان آدم» ساخته آلفونسو کوارون، 9 بهمن در فرهنگسرای ملل، نمایش و نقد فیلم «برلین منفی 7» به کارگردانی رامتین لوافی پور، 7 بهمن در فرهنگسرای ابن سینا و نمایش و نقد فیلم «پلیس بروکلین» به کارگردانی آنتونی فوکوا، 10 بهمن در فرهنگسرای سرو از جمله برنامه‌های سینمایی هفته جاری در پایتخت است.

اکران فیلم‌های جیب بر خیابان جنوبی، عملیات مهد کودک و سگ‌های پوشالی در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن و نمایش فیلم‌های چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار، تا 10 بهمن در مراکز فرهنگی هنری منطقه 20 به همت فرهنگسرای ولاء از دیگر برنامه‌های سینمایی است که در هفته جاری از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت اجرا می‌شود.

همچنین نمایش شاد و موزیکال «یه دم و دوگوش» تا 11 بهمن در فرهنگسرای ابن سینا و نمایش مذهبی «دوازده» تا 11 بهمن در فرهنگسرای اندیشه در طول هفته جاری در تهران برگزار خواهد شد.

نشست نقد و بررسی کتاب «گلف روی باروت» نوشته آیدا مرادی آهنی، 7 بهمن در خانه فرهنگ دکتر عظیمی، نشست بررسی کتاب اشارات و تنبیهات ابوعلی سینا، 9 بهمن در فرهنگسرای ابن سینا، نشست نقد و بررسی کتاب «پنجشنبه های داستانی»، 10 بهمن در فرهنگسرای فناوری اطلاعات و دومین جشنواره ادبی نسیم کلمات با موضوع داستان کوتاه با مضامین اخلاق شهروندی، 5 تا 10 بهمن در فرهنگسرای اخلاق از جمله برنامه های ادبی هفته جاری است که از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌وانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه‌ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

کد خبر 247050
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز