شهردار منطقه یک در بازدید از محله حصاربوعلی  ۲۰ مصوبه از درخواست‌های محلی ساکنان حصاربوعلی را در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، اهالی محله حصاربوعلی مدت‌هاست که پیگیر رفع معضلات و کمبودهای محله شامل حل مشکلات ترافیکی برخی معابر پر رفت و آمد، تامین امکانات رفاهی و ورزشی در بوستان نیاوران، رفع معضل آبگرفتگی معابر و... هستند. خبر خوش برای اهالی محله حصاربوعلی اینکه پس از بازدید اخیر «سید مهدی صباغ» شهردار منطقه یک از این محله، نیازهای اصلی حصاربوعلی بر اساس درخواست اهالی محله اولویت‌بندی و مصوبه‌هایی هم برای رفع نیازهای محلی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

در بازدید شهردار منطقه یک از محله حصاربوعلی که به همراه معاونان و شهرداران نواحی این منطقه از وضعیت عمرانی، ترافیکی و شهری حصاربوعلی انجام شد، مدیران شهری منطقه یک بیش از ۲۰ مصوبه برای رفع مشکلات و کمبودهای این محله تنظیم کردند. بررسی کارشناسی و امکان‌سنجی تغییر مکان اسکان کارگری فضای سبز بوستان نیاوران، نصب و راه‌اندازی سیستم صوتی یکپارچه بوستان نیاوران، تغییر کاربری ساختمان سابق تیراندازی بوستان نیاوران و مرمت آبنمای این بوستان با محوریت احیای فواره‌ها، احداث رفیوژ میانی خیابان پاسداران و... از مصوبات این بازدید بود که بر اساس درخواست‌های محلی تصویب و به مرحله اجرا می‌رسد.