مسافران ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی و ساکنان ۲شهرک فرهنگیان و آزادی از این پس راحت و مطمئن می‌توانند از مسیری زیبا و سبز تردد کنند. این مسیر که نامش باغ‌راه است حدود ۶۰۰ متر طول دارد

به گزارش همشهری آنلاین، این باغ‌راه که از کنار ۲شهرک فرهنگیان و آزادی می‌گذرد قرار است در دهه فجر همزمان با  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری برسد.

«محمدرضا پوریافر» شهردار منطقه۲۱ درباره این پروژه گفت: «با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان برای ایمن‌سازی، ساماندهی و مناسب‌سازی مسیر تردد مسافران ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی به شهرک فرهنگیان و آزادی که در مجاورت این ایستگاه قرار دارد، احداث باغ‌راه در حریم فضای سبز آزادراه شهید محمدحسین فهمیده در ۳ مرحله در دستور کار قرار گرفت.» به گفته این مسئول  تاکنون ۲مرحله از احداث باغ‌راه به طول ۳۵۰ متر به پایان رسیده و  عملیات عمرانی مرحله سوم  هم آغاز شده است. پوریافر پیش بینی کرده‌ تا در روزهای دهه فجر این طرح به بهره‌برداری برسد. بخش سوم این باغ‌راه ۲۵۰متر طول دارد و تاکنون  ۷۰درصد کار پیشرفت داشته است. شهردار منطقه ۲۱ افزایش رفاه شهروندان منطقه و ارائه خدمات بیشتر به آنها را  در الویت طرح‌های اجرایی شهرداری منطقه بیان کرد.