همشهری آنلاین: غرفه جمهوری اسلامی ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری میلان ایتالیا موسوم به BIT با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، در غرفه ایران که به همت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشورمان برپا شده است، 15 دفتر مسافری از بخش خصوصی، جاذبه‌های گردشگری ایران را به علاقمندان و به ویژه مسئولان توریستی ایتالیایی معرفی می‌کنند.

رئیس یک آژانس گردشگری ایتالیا در غرفه ایران به خبرنگار صدا و سیما گفت: کشور زیبا و اعجاب انگیز ایران دارای ظرفیت‌های متفاوت و متنوعی در گردشگری است و به همین دلیل هر سال تعداد زیادی از جهانگردان ایتالیایی با مراجعه به آژانس، تعطیلات زمستانی و تابستانی خود را در ایران می‌گذرانند.

یک بازیدکننده از غرفه ایران هم گفت: من در 2 سال گذشته 4 بار به ایران سفر کردم و قصد دارم برای عید نوروز بار دیگر از ایران دیدار کنم.

در نمایشگاه گردشگریBIT که بیش از 140 کشور شرکت کرده‌اند، تعدادی از کشورها، جلوه‌هایی از فرهنگ و آداب و رسوم ملی خود را در قالب لباس‌های محلی، صنایع دستی و موسیقی محلی به بازدیدگنندگان ارائه می‌کنند.

طراحی غرفه ایران با استفاده از نمادهای تخت جمشید و دروازه ملل علاوه بر جلب توجه شبکه‌های مختلف تلویزیونی ایتالیا باعث شده است بسیاری از بازدید کنندگان در برابر غرفه کشورمان عکس یادگاری بگیرند.