همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: ستاد انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری از 25 اسفند فعالیت خود را آغاز می​کند.

صادق محصولی در حاشیه همایش مدیران کل اجتماعی استانداری​های کشور افزود: رئیس ستاد انتخابات کشور نیز روز 25 اسفند معرفی خواهد شد.

محصولی با بیان این که موضوع انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری از مدت​ها پیش و قبل از وزارت اینجانب آغاز شده است، گفت: در این زمینه کارهای زیادی صورت گرفته است و اینجانب نیز کارهای دوره قبل را تکمیل می​کنم.

محصولی افزود: قانون می​گوید ستاد انتخابات باید حداکثر سه ماه قبل از پایان فعالیت دولت کنونی تشکیل شود لذا تشکیل ستاد انتخابات هنوز دیر نشده است.

وزیر کشور در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره این که چگونه است که برخی از نامزدهای ریاست جمهوری تبلیغات خود را آغاز کرده اند، گفت: قانون زمان و چگونگی تبلیغات را برای نامزدها مشخص و معین کرده است.

محصولی افزود: نامزدها باید پس از تائید شورای نگهبان، شروع به تبلیغات کنند.

وزیر کشور با انتقاد از تخریب​های صورت گرفته گفت: متاسفانه توسط برخی از احزاب، افراد و هواداران آنها جو تخریب برخی از نامزدها آغاز شده است که به هیچ وجه این امر مورد قبول قانون و مجریان قانون نیست.

محصولی با بیان این که برخی که خود بیشترین تخریب را می​کنند می​گویند نامزد ما تخریب می​شود افزود: احزاب باید در یک محیط سالم و صمیمی به معرفی نامزد خود اقدام کنند.

محصولی گفت: عده​ای سعی دارند با این تخریب​ها سفرهای استانی دولت را سفرهای انتخاباتی جلوه دهند در حالی که سفرهای استانی دولت نهم از ابتدای تشکیل دولت به طور مستمر بوده و هم اکنون نیز ادامه دارد.