تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۲

کانبرا: یک زوج جوان کانادایی در اقدامی جالب تلاش می‌کنند برای برگزاری مراسم عروسی خود، یک حامی مالی پیدا کنند.

البته معمولا شرکت‌ها یا افراد به عنوان حامی مالی مسابقات ورزشی یا مراسم مهم ظاهر می‌شوند تا جنبه تبلیغاتی این حمایت برای آنها سود‌آور باشد.

گفتنی است، این زوج  در مقابل این حمایت، نام حمایت کننده مالی را در کارت‌های ازدواجشان خواهند نوشت  و پیراهن‌هایی بین میهمانان توزیع می‌کنند که نام حمایت‌ کننده مالی را تبلیغ خواهد کرد.

این زوج جوان می‌گویند تا کنون موفق شده‌اند یک حامی مالی برای خرید لباس عروس پیدا کنند و مذاکرات بیشتر برای پیدا کردن حامی مالی در مورد شام عروسی ادامه دارد.

رانندگی پسر 13 ساله

ولینگتن: ماموران راهنمایی و رانندگی پس از تعقیب طولانی خودرویی که با سرعت سرسام‌آوری در بزرگراه حرکت می‌کرد، موفق به متوقف کردن آن شدند و دریافتند راننده آن پسر نوجوانی است که تنها 13 سال دارد.

آنها در شرایطی این راننده نوجوان را از خودرو بیرون آوردند که پدرش روی صندلی جلوی خودرو در خواب عمیقی به سر می‌برد.

پدر این نوجوان پس از دستگیری به پلیس گفت: از آنجایی که خیلی خواب‌آلود بودم از پسرم خواستم به‌جای من رانندگی کند. این در حالی است که پسر این مرد هم در توجیه اقدام خطرناکش اعلام کرد که نمی‌دانسته با سرعت غیر مجاز در حال حرکت است.

به هرترتیب پلیس، پدر این نوجوان را به دلیل اینکه به پسرش که گواهینامه نداشته اجازه رانندگی داده است، جریمه کرد و حتی احتمال توقیف بلند مدت خودروی او نیز وجود دارد.

خرطوم هوشمند فیل‌ها

لندن: تحقیقات نشان می‌دهد خرطوم فیل‌ها قادر است، آب تمیز را از سطح رودخانه‌ها و برکه‌ها جمع‌آوری کند و مانع از آن شود که آب کثیف وارد بدن‌شان شود. به همین دلیل فیل‌ها قادرند حتی در کثیف‌ترین برکه ها هم آبی سالم برای نوشیدن پیدا کنند.

به گفته محققان، خرطوم فیل آب را از سطح برکه‌ ها بالا می‌کشد تاآلودگی‌های ته نشین شده در آب کمتر به بدن فیل‌ها وارد شود.

حافظه بهتر با پدر جوان

پاریس: تحقیقات نشان می‌دهد نوزادانی که پدران مسن‌ دارند، نسبت به نوزادانی که پدران جوان‌تری دارند از عملکرد ذهنی پایین‌تری برخوردارند. این در حالی است که موضوع در مورد مادران متفاوت است و اندکی بالاتر بودن سن مادران موجب می‌شود که فرزندان آنها حافظه بهتری داشته و آموزش به آنها ساده‌تر باشد.

عاقبت ماساژ درمانی

اوکلاهاما: مردی که پس از خروج از بانک تصمیم گرفته بود برای رها شدن از درد عضلانی به یک مرکز ماساژ درمانی برود، همه پولی را که از بانک برداشت کرده بود از دست داد. این مرد 2 هزار دلار از حساب بانکی‌اش برداشت کرد و یک تاکسی گرفت تا خود را به مرکز ماساژدرمانی برساند.

اما هنگامی که راننده از مقصد او مطلع شد به این مرد گفت فردی را می‌شناسد که با قیمت پایین‌تر بهترین ماساژدرمانی را انجام می‌دهد، اما اعتماد این مرد به راننده تاکسی موجب شد که ماساژوری که از طرف او معرفی شده بود پول‌هایش را حین ماساژدادن سرقت کند.

این مرد به پلیس گفت: پس از پایان ماساژ هنگامی که در خیابان دستم را داخل جیب کتم کردم متوجه شدم که پولی در آن وجود ندارد. با وجود این تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری ماساژور سارق و همدست او ادامه دارد.