مرکز معاینه فنی سیار شمال تهران با هدف خدمات دهی مناسب به شهروندان با هماهنگی شهرداری منطقه یک و ستاد معاینه فنی خودروها در فضای بی‌دفاع شهری در تقاطع بزرگراه ارتش و امام علی(ع) راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، صف طولانی در مقابل مراکز معاینه فنی خودرو همواره یکی از دغدغه‌ها و عوامل نارضایتی مراجعه‌کنندگان به این مراکز است. حتی در برخی موارد دیده شده که رانندگان با مشاهده این صف‌های طولانی از خیر معاینه فنی گذشته و حتی تبعات آن را هم به جان خریده‌اند. اما خبر خوب برای ساکنان مناطق شمالی تهران اینکه به زودی یک مرکز سیار معاینه فنی در منطقه یک افتتاح می‌شود. «مجید افشاری» معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه گفت: «این مرکز با انجام عملیات عمرانی شامل خاکبرداری، جدول‌گذاری، زیرسازی، آسفالت و جانمایی تجهیزات و برقراری انشعابات، با هماهنگی ستاد معاینه فنی شهرداری تهران در آستانه افتتاح قرار دارد.»

 مرکز معاینه فنی سیار شمال تهران در فضای بی‌دفاع شهری تقاطع بزرگراه ارتش و امام علی(ع) به بهره‌برداری می‌رسد. افشاری افزود: « تا کنون برای تفکیک خطوط، دسترسی‌ها و هدایت آب‌های سطحی حدود ۴۰۰ متر جدول گذاری و  بیش از ۲۰۰ متر مربع محوطه سازی بتنی انجام شده است. همچنین آسفالت ریزی محوطه و خطوط احداثی به مساحت بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر مربع درحال انجام است.»