همشهری آنلاین: با گذشت بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات هیات مدیره نهم اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و مشخص شدن اعضای هیات مدیره جدید ، سه شنبه این هفته در مراسمی قانونی اتحادیه به هیات مدیره جدید واگذار خواهدشد.

 به گزارش همشهری آنلاین در این مراسم که   با حضور ، حسابرسان مجمع امور صنفی ، نماینده وزارت بازرگانی، مسئول امور اصناف مجمع ، هیات مدیره هشتم اتحادیه و هیات مدیره جدید ، برگزار خواهدشد  دور جدید فعالیت های این اتحادیه به شکل رسمی  آغاز می شود.

 این برنامه با بررسی دفاتر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ، صورت برداری و مشخص کردن دارایی ها و اموال موجود اتحادیه و کلیه اسناد مربوط به این هیات مدیره پیگیری و با تحویل این موارد به هیات مدیره جدید ( بازرس و خزانه دار جدید ) به پایان می رسد.

انتخابات هیات مدیره اتحادیه ناشران وکتابفروشان تهران یک ماه قبل برگزار و طی آن حسن کیاییان ، رضا یکرنگیان ، علیرضا رمضانی، جعفر همایی و محمد علی جعفریه برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند.

از روز سه شنبه حسن کیائیان ریاست هیات مدیره را از داود رمضان شیرازی تحویل خواهد گرفت . در انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ائتلاف 6 ناشر توانست تمامی آراء را به خود اختصاص دهد . این ائتلاف پیش از این برنامه ای مفصل برای کارهای اتحادیه در دوره کاری خود انتشار داده بودند که با اقبال ناشران عضو روبرو شد.