به گزارش همشهری آنلاین، این روزها بسیاری از افراد غیرمتخصص در کارهای تخصصی پزشکی مانند خدمات مختلف پوست و مو، زیبایی و همچنین تغذیه فعالیت میکنند و در فضاهای مجازی انواع تبلیغات اغواکننده از طرف افرادی که تخصص مربوط لازم را ندارند دیده میشود؛ حال، با توجه به این موضوع، این سؤال مطرح میشود که چگونه میتوان این پزشکنماها را شناسایی کرد و اصولاً نظارتی بر انجام چنین کارهایی در فضاهای مجازی، تبلیغات آنها و همچنین مکانهای ارائهدهنده این خدمات صورت میگیرد؟ مسئول نظارت بر این گونه فعالیتها چه سازمانی است و نظارت آنها به چه صورتی انجام میشود؟
متن کامل این گزارش را در لینک زیر بخوانید:
برای بزرگنمایی بیشتر روی تصویر کلیک کنید