تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

این روزها گزینه‌های جذابی وجود دارد که با انتخاب آنها می‌توان ساعتی بچه‌ها را سرگرم کرد و امیدوار بود که در کنار خوش گذراندن، آموزش‌های متناسب با سنشان را دریافت کنند. خانه‌های بازی با ارائه بازی‌های مختلف و کلاس‌های آموزشی توانسته‌اند فضایی شاد و مفرح را برای کودکان فراهم کنند.

همشهری - سعیده مرادی: خانه‌های بازی این امکان را فراهم ساخته‌اند تا کودکان بتوانند کنار هم سن و سال‌هایشان وقت بگذرانند، تفریح کنند و یاد بگیرند.

خانه بازی بیلی

خانه بازی بیلی در شمال تهران با داشتن ظرفیت ۴۰ کودک از بازی‌های متنوعی برخوردار است. کودکان می‌توانند به تنهایی یا به صورت گروهی بازی‌ها را انجام دهند.

آشنایی با مشاغل

در خانه بازی بیلی کودکان در رده‌های سنی ۲ تا ۱۲ سال می‌توانند انواع بازی مانند استخرهای توپ، تونل‌های پیچ در پیچ، سرسره، ترامپولین و لگوهای متنوع و ... را تجربه کنند. در اینجا در کنار بازی‌های جذاب غرفه‌های مشاغل مختلف وجود دارد که به کودکان کمک می‌کند تا نه تنها با مشاغل مختلف آشنا شوند، بلکه مهارت‌های اجتماعی بیشتری نیز کسب کنند. از دیگر ویژگی های این خانه بازی می توان به امکان نگه داری ساعتی کودکان نیز اشاره کرد.

نشانی: سعادت‌آباد، نبش هتل اسپیناس، مجتمع تجاری دیدار، طبقه سوم

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: سی و سوم

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: میدان صنعت

امکانات: سرویس بهداشتی، بوفه، کافی‌شاپ

روز و ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱:۳۰

هزینه ساعتی: ۲۱۰ هزار تومان

خانه بازی بوم بوم

از مدرن‌ترین و استانداردترین خانه‌های بازی جنوب تهران است که می تواند برای کودکان ۲ تا ۷ سال بازی‌های هیجان انگیز و جذابی داشته باشد.

بازی کنار آموزش

در این خانه بازی امکانات و بازی‌هایی مانند میز ایرهاکی، هند اسپید، شوت دارت، استند مشاغل کودک پیست ماشین پایی، پلی گراند، استخر توپ، قصر بازی، ترامپولین و ... وجود دارد. در این خانه بازی به موضوع آموزش هم توجه ویژه شده و کودکان می‌توانند کلاس‌هایی نقاشی، سفال‌گری، موسیقی، خلاقیت و مهارت آموزی، توجه و تمرکز و ... شرکت کنند. در خانه بازی بوم بوم در کنار انواع بازی فروشگاهی نیز وجود دارد که هر از اقلام خوراکی گرفته تا اسباب بازی و حتی لوازم‌التحریر در آن پیدا می‌شود.

نشانی: شهر ری، خیابان فدائیان اسلام

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: سه راه ورامین

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: بعثت

امکانات: سرویس بهداشتی، کافه کودک، فروشگاه

روز و ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲

هزینه ساعتی: ۱۸۰ هزار تومان

منبع: روزنامه همشهری