تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵

مرد جوان با داروی بیهوشی، طعمه هایش را تا پرتگاه مرگ پیش می برد تا اموالشان را به سرقت ببرد اما در آخرین سرقت خود، ‌تصور کرد که طعمه اش به قتل رسیده است.

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث: مرد جوان از اینکه تبدیل به قاتل نشده، احساس خوبی دارد اما از اینکه باید دوباره به زندگی برگردد به شدت نادم و پشیمان است.

با چه شگردی از طعمه هایت سرقت می کردی؟

به عنوان مسافر، سوار ماشین رانندگان مسافرکش می شدم و خودرو را به صورت دربستی کرایه می کردم. در بین راه به این بهانه که هوا گرم است آبمیوه ای به راننده تعارف می کردم. آبمیوه که از قبل، داروی بیهوشی در آن ریخته بودم. به محض اینکه طعمه ام آبمیوه مسموم را می نوشید، دچار خواب آلودگی می شد. از او می خواستم توقف کنم که راننده ترمز می کرد و بعد که بیهوش می شد، ‌اموال با ارزش وی مانند موبایل، طلا، پول و ... به سرقت می بردم.

فکرش را نکردی که ممکن است، ‌ فردی را به قتل برسانی یا راننده در حال رانندگی بیهوش شود و بلایی برسرش بیاید؟

قبل از اینکه از هوش برود می خواستم توقف کند اما آخرین طعمه ام حاضر به توقف نشد. به رانندگی اش ادامه داد که متاسفانه در بزرگراه امام علی با گاردیل تصادف کرد. من هم فورا اموال قیمتی وی را به سرقت بردم و فرار کردم. فکر می کردم قاتلم و او جان باخته است اما دستگیر که شدم، شنیدم بعد از سه روز از کما بیرون آمده و نجات یافته است.

سابقه داری؟

سابقه سرقت و اخاذی دارم. آخرین بار ۳ سال زندان بودم و چند وقت قبل آزاد شدم و سرقت هایم را از سر گرفتم. البته در این پرونده هم هر ازگاهی از طعمه هایم اخاذی می کردم.

با چه شگردی؟

زنگ می زنم به طعمه هایم و به بهانه تحویل مدارکشان، اخاذی می کردم.