پرسپولیس دروازه‌بان الجزایری گرفت و مشخص شد اخباری و گروسیان در سیرجان گلر اول و دوم خواهند بود.

همشهری آنلاین- در کشمکشی که بر سر دروازه‌بانی پرسپولیس به راه افتاده بود و در حالی که سرخپوشان هنوز نتوانسته‌ بودند گلر مورد نظر خودشان را پیدا کنند، خیلی‌ از هواداران این تیم امیدوار به حضور محمدرضا اخباری بودند. اما باشگاه فعلی اخباری یعنی گل‌گهر سیرجان حاضر نشد رضایت‌نامه این بازیکن را برای پرسپولیس صادر کند.
مهدی تارتار، سرمربی جدید سیرجانی‌ها درباره این موضوع گفته بود: «تیم من هنوز دروازه‌بان دوم ندارد. من چطور می‌توام دروازه‌بان اول خودم را مرخص کنم برود؟» چند روز بعد از این اظهارنظر، باشگاه گل‌گهر فرزین گروسیان را به خدمت گرفت تا معادلات این پست وارد فاز جدیدی شود. بعضی از پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی این انتقال را نشانه‌ای برای آزاد شدن اخباری قلمداد کردند. صحبت بر سر این بود که تارتار بعد از جذب این دروازه‌بان قاعدتا باید اجازه جدایی اخباری را صادر کند. اما نکته اینجا بود که این دو دروازه‌بان به لحاظ کیفی فاصله زیادی داشتند و می‌شد حدس زد گروسیان به عنوان دروازه‌بان اول به سیرجان نرفته است.
این دروازه‌بان فصل گذشته در استقلال خوزستان بازی می‌کرد و فصل را به همراه حسن پورحمیدی در این تیم آغاز کرد. گروسیان و پورحمیدی در ابتدای فصل به تناوب بازی می‌کردند اما در ادامه پورحمیدی به عنوان دروازه‌بان شماره‌یک تا پایان نیم‌فصل اول تثبیت شد و گروسیان ذخیره او محسوب می‌شد. در نیم‌فصل دوم و به دنبال یک نمایش عجیب‌وغریب از پورحمیدی (مقابل نساجی) گروسیان دوباره ترکیب اصلی برگشت و در هفته‌های پایانی انتخاب اول سیروس پورموسوی بود. پورحمیدی در بازی با نساجی ۲گل بد طی ۲۰دقیقه ابتدایی خورد و از ترکیب خارج شد. گروسیان هم هفته بعد در بازی عجیب مقابل پرسپولیس ۴گل طی ۲۰دقیقه دریافت کرد اما باز هم گلر اصلی باقی ماند. گروسیان فصل گذشته را با ۱۴بازی به عنوان دروازه‌بان اصلی و یک بازی به عنوان گلر جانشین به پایان برد و از متریکا هم نمره ۶.۶۷ را دریافت کرد. نمره او ۴صدم بیشتر از نمره دروازه‌بان هم‌تیمی‌اش یعنی حسن پورحمیدی بود اما با این نمرات جایی در میان برترین دروازه‌بان‌های لیگ برای این دو نفر پیدا نمی‌شد. به این ترتیب گروسیان با کیفیت سال گذشته‌اش در تیمی با کیفیت گل‌گهر نمی‌توانست گلر اصلی باشد. اگرچه سیرجانی‌ها با از دست دادن تورس، سحرخیزان، کوشکی و سامان فلاح و نگرفتن جانشین‌هایی در آن سطح، مشخصا قرار است تیمی ارزان‌تر و کم‌ستاره‌تر برای فصل آینده آماده کنند. اما با این وجود اجازه جدایی اخباری را صادر نکردند و قرار است در فصل گذشته دروازه خودشان را با اخباری و گروسیان پوشش بدهند.