چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس انتخاب شد.

گلر الجزایری

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خردادماه به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قرارداد با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکند، می‌تواند قراردادش را فسخ کند، اقدام به فسخ یک‌طرفه با سرخ‌پوشان کرد و به تراکتور پیوست.

به نقل از ایرنا به دنبال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخ‌پوشان، هیات‌مدیره باشگاه رضا درویش را مامور کرد تا برای جانشینی وی اقدام کند و اقدام قانونی در خصوص فسخ قرارداد سنگربان ملی‌پوش را در دستور کار قرار دادند.

پرسپولیس برای قفس توری خود به سراغ گزینه‌های مختلفی از جمله پیام نیازمند، محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی رفت که هر کدام بنا به دلالیلی منتفی شد.

سرخ‌پوشان در شرایطی راهی اردوی ترکیه شدند که کمتر از ۲۰ روز تا شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باقی مانده و آنها بعد از جدایی بیرانوند هنوز جانشین وی را انتخاب نکردند.

حال خبر رسیده پرسپولیس با الکسیس گوندوز سنگربان ۲۸ ساله و الجزایری باشگاه بلویزداد الجزایر به توافق رسیده است. این سنگربان که دست بر قضا به همراه تیم خود در ترکیه است و اگر مشکلی رخ ندهد به زودی با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس می‌پیوندد.

نکته مورد توجه در مورد گوندوز این است که با توجه به قرارداد وی با تیم بلویزداد باید در لیگ قهرمانان آفریقا به مصاف حریفان خود برود و این باشگاه می‌خواهد در این رقابت‌ها از سنگربان ملی‌پوش خود استفاده کند. بدین ترتیب گوندوز در صورت حضور در پرسپولیس ۲ هفته ابتدایی لیگ را از دست خواهد داد و امیررضا رفیعی سنگربان سرخ‌پوشان خواهد بود.

گفتنی است این سنگربان ۲۸ ساله سابقه حضور در تیم ملی الجزایر را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 870784
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha