از نگاه پیشکسوت پرسپولیس اظهارات اخیر علیرضا بیرانوند در جهت فرافکنی و بهانه‌جویی است.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، جواد منافی، درباره شرایط پرسپولیس و جدایی شش بازیکن از این تیم اظهار داشت: وقتی یک تیمی قهرمان می‌شود طبیعتاً کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد و نباید به راحتی بازیکن از دست بدهد. متأسفانه پرسپولیس بازیکنان تأثیرگذار خود را به راحتی از دست داد و این در حالی است که در فاصله چند ماه به اتمام لیگ برتر خبرهای مختلفی راجع به جدایی بازیکنان مطرح می‌شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس از جدایی عبدالکریم حسن سود مالی برد، ولی بقیه نفرات بعد از اینکه در پرسپولیس به بهترین موقعیت رسیدند این تیم را ترک کردند و باشگاه حتی بابت جدایی به سود مالی هم نرسید. مشخص نیست که چرا مدیران پرسپولیس با این همه تجربه از چند ماه قبل به فکر تمدید قرارداد آنها نیفتادند و خیلی راحت چند بازیکن مهم را از دست دادند. این واضح و روشن است که باشگاه باید از چند ماه قبل به فکر حفظ این نفرات می‌افتاد، ولی متأسفانه حرکت مثبتی در این زمینه دیده نشد.

منافی راجع به اضافه شدن چند بازیکن جدید به پرسپولیس گفت: خریدهای پرسپولیس تا الان بد نبوده است و مطمئناً بازیکنانی مثل علیپور و احمدزاده می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. این تیم البته همچنان نیاز به جذب بازیکن دارد و در اکثر پست‌ها باید تقویت شود. در ضمن خط دروازه هم بسیار مهم است و پرسپولیس باید دروازه‌بانی جذب کند که از بیرانوند در سطح بالاتری قرار داشته باشد یا در سطح او باشد. پرسپولیس در لیگ نخبگان هم حضور دارد و دو سه بازیکن خارجی که کیفیت بالایی دارند باید به این تیم اضافه شوند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصاحبه‌های اخیر بیرانوند و اینکه او گفته است برخی پیشکسوتان نگذاشتند او در پرسپولیس بماند، یادآور شد: این حرف‌ها بهانه است. خاطر همه هست که بیرانوند پارسال چه مسائلی را در ماجرای مذاکره با استقلال به وجود آورد. این بازیکن با احساسات هواداران بازی کرد و بهتر است دنبال فرافکنی نباشد. اگر بیرانوند قصد ماندن در پرسپولیس را داشت، خیلی راحت این کار را انجام می‌داد. او می‌تواند خیلی راحت بگوید به خاطر شرایط مالی تراکتور تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و هیچ ایرادی هم ندارد. اینکه بیرانوند بخواهد دنبال بهانه گرفتن و فرافکنی باشد درست نیست.

کد خبر 870756
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    1 1
    بیرانوند در باتلاقی افتاده و هرچه دست و پا میزند بیشتتر فرو میرد اشتباه محضی کرده تلاش بیهوده میکند باتوجیهات مشمیزکننده ومسخره افکارعمومی راازحقیقت موجود منحرف نمایدولی مفتضحتر میشود .دیگر پایگاهی حداقل دربین پنجاه میلیون ملت طرفدار پرسپولیس ندارد