تیم ناپولی با آمدن آنتونیو کونته و جذب چند ستاره به جمع مدعیان قهرمانی در ایتالیا اضافه می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، با آمدن آنتونیو کونته، ناپولی بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی اضافه خواهد شد. احتمال فروش اوسیمن زیاد است و ممکن است با لوکاکو در چلسی معاوضه شود. کونته از ناپولی خواسته تا قبل از شروع فصل جدید ۴خرید دیگر انجام دهد؛ نرس، برشیانینی، گیلمور و لوکاکو. آنها به شرطی به تیم اضافه می‌شوند که اوسیمن به فروش برسد. اوسیمن البته این روزها به پاریس نزدیک‌تر است تا لندن. اگر او به لندن برود، باز هم گزینه آرسنال محتمل‌تر خواهد بود.

- کونته فعلا چند خرید برای دستگرمی انجام داده. یکی از آنها رافا مارین از کاستیا (تیم دوم رئال‌مادرید) است که ۱۲میلیون یورو هزینه در برداشته. اسپیناتزولا از آاس‌رم رایگان آمده و دیگر خرید سرمربی جدید هم یک خرید دفاعی است؛ الساندرو بونژورنو از تورینو که ۳۵میلیون یورو روی دست باشگاه خرج گذاشته.

- ماتیا پوپوویچ هم از مونتزا به‌طور رایگان آمده. در عوض، انتقال رایگان زیلینسکی به اینترمیلان یک ضایعه برای باشگاه است. دیگو دمه هم به‌عنوان آزاد به هرتابرلین رفته و پولی برای این دو جدایی دست باشگاه را نگرفته. جدایی دندونکر هم که قرضی از استون‌ویلا آمده بود، خبر خوبی نیست. پیرلوییجی گولینی هم با پایان قرارداد قرضی‌اش به آتالانتا برگشت.

- از محل فروش اوستیگارد به رن (۷) و لیندستروم به اورتون (۲) فقط ۹میلیون به خزانه ناپولی برگشت که حتی کفاف خرید بازیکن تیم دسته سومی کاستیا را هم نمی‌دهد. کونته حق دارد بازیکنان بیشتری بخواهد. با ترکیب فعلی و با جدایی اوسیمن نمی‌توان برای قهرمانی جنگید.

منبع: روزنامه همشهری