ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی باری حضور در پاری‌سن‌ژرمن چراغ سبز نشان داده است.

اوسیمن

فابریتزیــو رومانو، خبرنگار سرشــناس ایتالیایــی و کارشــناس نقل و انتقالات فوتبال اروپا از توافق آرسنال بــا بولونیا بــر ســر انتقال کالفیــوری در ازای ۴۰میلیون یــورو بعلاوه ۵میلیون یورو بند پاداش‌ها خبر داده است.

روملو لوکاکو پیشــنهاد ناپولــی بــرای قــرارداد ۳ساله با دستمزد سالانه ۶میلیون یورویی بعلاوه پاداش را پذیرفتــه تا بار دیگر زیرنظر کونته بازی کند و احیا شود. چلسی برای او ۳۵میلیون یــورو میخواهد اما ناپولی در حال چانه‌زنی است.

دور جدیــد مذاکــرات پاری‌سن‌ژرمن با ناپولی بر سر انتقال ویکتور اوسیمن در حالی آغاز می‌شود که این بازیکــن برای حضور در جمع پاریسی‌ها چراغ ســبز نشان داده است. لوکاکو جانشین این مهاجم نیجریایی می‌شود.

دیزربــی می‌خواهد تیمی بسازد که فصل آینده با پاریس رقابت کند.

المپیک مارسی و تاتنهام بر سر انتقال پیر امیل هوییبرگ با ۵.۱۳میلیون یورو به توافق رسیده‌اند و هافبک دانمارکی روزهای آینده به باشگاه فرانسوی میپیوندد.

تیاگــو موتــا از روزی که به یوونتــوس آمــده، علاقه چندانی به کیه‌زا نشان نداده. وینگر ایتالیایــی می‌خواهد بماند اما ســرمربی جدید او را نمی‌خواهد. فدریکو کیــه‌زا که ۳هفته تعطیلات را سپری کرده بود، در دومین روزی که باید سر تمرین حاضر می‌شد، مراسم عروسی گرفته. موتا و باشگاه از این موضوع خشــنود نیستند و شاید به فکر فروش این بازیکن به انگلیسی‌ها بیفتند.

کد خبر 868534
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha