معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+۱۳۷) از کاهش ۱۸ ثانیه‌ای صف انتظار تماس شهروندان با کارشناسان ثبت پیام سامانه +۱۳۷ خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، احسان واحدی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه اقدامات متنوعی در بخش ثبت پیام شهروندان با سامانه +۱۳۷ صورت گرفته است، اظهار کرد: با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که در حوزه ثبت پیام شهروندان انجام شد، از طرفی به دنبال کاهش زمان انتظار شهروندان در صف تماس و از سویی دیگر به دنبال ترغیب شهروندان به ثبت اینترنتی پیام خود بودیم.

وی با تأکید بر این مطلب که در ۴ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۷۵ هزار پیام غیرتلفنی شهروندان که از طریق درگاه اینترنتی https://۱۳۷plus.tehran.ir و اپلیکیشن «تهران من» ثبت شده بود را ارجاع داده و به نواحی ابلاغ کردیم، افزود: سرعت بخشیدن به روند ثبت پیام، همراه با ضمیمه مستندات پیام و رسیدگی بهتر و سریع‌تر، از مزایای ثبت پیام از سوی شهروندان در درگاه‌های اینترنتی است که باید این شیوه ثبت پیام را در بین شهروندان برای ارتباط با مرکز سامانه +۱۳۷ نهادینه کنیم.

معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه +۱۳۷در خاتمه از کاهش ۱۳ درصدی میانگین طول صف انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان خبر داد و بیان کرد: مدت زمان انتظار شهروند پشت خط کارشناسان ثبت پیام در سال گذشته ۱۳۹ ثانیه بود که با کاهش ۱۸ ثانیه‌ای، این زمان به ۱۲۱ ثانیه رسیده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال این زمان را باز هم کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری شهر