معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (+۱۳۷) از افزایش ظرفیت پاسخگویی به شهروندان با راه‌اندازی کلید «صفر» در این سامانه خبر داد.

سامانه 137

به گزارش همشهری آنلاین، احسان واحدی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد تماس‌های روزانه شهروندان با سامانه +۱۳۷ ماهیت راهنمایی و رفع ابهام دارد، اظهار کرد: ضروری است پرسش‌ها و ابهامات روزانه شهروندان، بدون وقفه و انتظار برای ارتباط با کارشناسان، به صورت برخط اطلاع‌رسانی شود.

او از تلاش برای توسعه زیرساخت این سامانه خبر داد و گفت: در دوره جدید مدیریت سامانه، بعد از آسیب‌شناسی و مطالعه‌ تماس‌های منجر به راهنمایی، در گام اول موضوعات عمومی و با فراوانی بالا احصاء و دسته‌بندی و برای سهولت و تسریع در پاسخگویی، کلید صفر برای این مأموریت مهم در مرکز تماس تعبیه شد.

معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه +۱۳۷ با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه بیش از یک هزار و ۳۰۰ تماس مردمی به صورت گویا و از طریق محتوای پیش‌فرض صوتی پاسخگویی می‌شود، افزود: در حال حاضر کلید صفر سامانه +۱۳۷ با دو زیرکلید «زمان‌بندی فعالیت مراکز شهرداری تهران» و مباحث مربوط به «ساخت‌وساز و تخلفات ساختمانی» فعال است و این ظرفیت جدید در آینده گسترش یافته و اطلاع‌رسانی گویا به شهروندان از طریق سامانه +۱۳۷ به سایر حوزه‌های عملکردی و خدماتی شهرداری تسری داده خواهد شد.

واحدی با بیان اینکه این اقدام در راستای افزایش پاسخگویی و حذف زمان پشت خط ماندن شهروندان است، تصریح کرد: تلاش‌ می‌کنیم زمان انتظار شهروندان برای برقراری تماس و دریافت پاسخ از سوی کارشناسان را به حداقل ممکن برسانیم و با ثبت صحیح پیام، پیگیری و نظارت دقیق بر عملکرد حوزه‌های اجرایی، بیش از پیش در افزایش رضایت‌مندی عمومی و جلب اعتماد شهروندان سهیم باشیم.

کد خبر 908662
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha