فرونشست زمین در یک ساختمان مسکونی چهارطبقه باعث ریزش کف پارکینگ و افتادن یک خودرو سمند در آن شد.

به گزارش همشهری آنلاین، صبح سه‌شنبه ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و از ریزش ناگهانی کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی و فرو رفتن سواری سمند به داخل آن خبر دادند. بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۴ را در ساعت ۸:۲۰ صبح به محل حادثه واقع در بلوار اصلی تهرانسر اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد شکستگی لوله و نشتی آب موجب فرونشست کف پارکینگ ساختمان مسکونی چهارطبقه شده و در پی آن یک دستگاه خودرو سواری سمند در گودال ایجادشده گرفتار شده است.

در این شرایط آتش‌نشانان بلافاصله با کشیدن نوار هشدار و جلوگیری از رفت‌وآمد ساکنان ساختمان مسکونی، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، خودرو سواری را از داخل گودال خارج کردند و به محلی امن انتقال دادند.

در جریان این حادثه به هیچ‌یک از ساکنان آسیبی وارد نشده است و پس از خارج کردن خودرو نیز نیروهای آتش‌نشانی اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و پس از تحویل خودروی سواری به مالک آن، محل حادثه را به عوامل شهرداری تحویل داده و با پایان مأموریت خود به ایستگاه بازگشتند.

منبع: ایران