آشنایی زن و مردی در سایت همسریابی، پایان خوشی نداشت و به قتل مرموز مرد و بازداشت زن منجر شد.

متهم دختر زن بازداشت

همشهری آنلاین - حوادث: شامگاه یکشنبه هجدهم شهریور به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در خانه اش به قتل رسیده است. محل جنایت، طبقه دوم ساختمانی قدیمی در یکی از محله های پایتخت بود که تیم جنایی پس از دریافت این گزارش، راهی صحنه جرم شد. مقتول مردی حدودا ۴۶ ساله بود که جسدش در اتاق خواب افتاده بود. آثار جراحت و کبودی روی گردن و بدن وی دیده می شد. همچنین متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد اعلام کردند که حدود ۴ ساعت از مرگ مرد ۴۶ ساله میگذرد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که نامزد این مرد، وقتی دیده حال شوهرش بد شده به اورژانس زنگ زده است. این زن به کارآگاهان جنایی گفت: چند سال قبل در سایت همسریابی با کیوان آشنا شدم. آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل، کیوان به خواستگاری من آمد و با هم نامزد شدیم. وی ادامه داد: چند وقتی می شد که اخلاق و رفتار کیوان تغییر کرده بود. به نظر می رسید که به من خیانت می کند چون دیگر مانند سابق به من اهمیتی نمی داد و توجه نمی کرد.

این زن گفت: شب حادثه کیوان سرگرم بررسی گوشی موبایلش بود. به زور گوشی را از دستش گرفتم چون مدام سرش توی گوشی بود و دیگر مطمئن بودم به من خیانت می کند. همان لحظه متوجه شدم با زنی در حال چت است. برسر همین مسئله دعوایمان شد و کیوان به حالت قهر خانه را ترک کرد. چند ساعت بعد با حالی بد و جراحاتی که روی بدنش بود به خانه برگشت و به اتاق خواب رفت. اما به سختی نفس می کشید و من که به شدت نگرانش شده بودم، فورا به اورژانس زنگ زدم. زمانی که اورژانس رسید، ‌کیوان دیگر نفس نمی کشد و قلبش نمی زد. او جانش را از دست داده بود و من به شدت شوکه ام.

با توجه به درگیری این زوج و آثار ضرب و جرح روی بدن مقتول، تناقض گویی های زن که می گفت زمان زیادی از مرگ کیوان نمی گذرد درحالیکه پزشکی قانونی مرگ وی را ۴ ساعت قبل تخمین زده بود، بازپرس جنایی دستور بازداشت زن را صادر کرد. تحقیقات توسط تیم جنایی پایتخت ادامه دارد تا اسرار این جنایت رازگشایی شود.

کد خبر 880119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha