تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از رونمایی از سه خدمت جدید شهرداری تهران در حوزه تکریم شهروندان و در قالب بسته اقدامات تحولی این مرکز؛ با استفاده از فناوری‌های نوین، خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد علی الفت پور اظهار کرد: نسل جدیدی از فناوری‌های نرم در راستای تکریم ارباب رجوع توسط شهرداری تهران رونمایی می‌شود که یکی از آن‌ها سایت جدید سوالات متداوم با حدود ۷۰۰ سوال و پاسخ جدید است که به کمک متخصصان و هوش مصنوعی طراحی شده است.

او ادامه داد: دومین مورد درگاه مشاوره شهروندی است که به سوالات شهروندان به صورت تخصصی در ۴ حوزه خدمات شهری و محیط زیست، مالی و اقتصادی، شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک به صورت تلفنی پاسخ می‌دهد. این خدمات از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر در سامانه ۱۳۷ ارائه خواهد شد.

الفت‌پور گفت: سومین مورد فاز اول شناسه کارکنان شهرداری تهران در مناطق بیست و دو گانه است که امکان اعلام نظرات، پیشنهادها و انتقادات به عملکرد کارکنان را برای ارباب رجوع فراهم خواهد کرد. خدمات دیگری نیز در راستای تکریم اربار رجوع تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته وی شناسه معرفی سازمانی کارکنان شهرداری تهران در قالب کیوآرکد و باعنوان تهران ۳۶۰ درجه اجرا خواهد شد. این مراسم عصر روز شنبه ۲۴ شهریور و در صد و بیست و چهارمین پویش امید و افتخار برگزار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین