همشهری آنلاین: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان تهران و جاده‌های منتهی به شمال از پنج آذر اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه استان تهران به خبرنگار واحد مرکزی خبر  گفت: عبور و مرور خودروهای سنگین اعم از تریلر و کامیون به جز خودروهای حامل سوخت، مواد غذایی و فاسد شدنی در محورهای تهران – قم، هراز، فیروزکوه و کرج - چالوس از ساعت 14پنج آذر و تا ساعت 24 روز هفتم آذر ماه ممنوع است.

سرهنگ همایون شریفی افزود: بر این اساس در محور چالوس حرکت خودروها از سمت کرج به چالوس از ساعت 12 شنبه 7 اذر ماه تا ساعت 2 بامداد هشتم آذر ماه ممنوع است و در همین محور حرکت خودروها از ساعت 12 شنبه 7 آذر ماه تا 2 بامداد یک شنبه 8 آذر ماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد در محور هراز نیز از ساعت 4 تا 24 روز شنبه 7 آذر ماه و نیز یکشنبه 8 آذر ماه تردد وسایط نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16/30 دقیقه تا 24 روز شنبه هشتم آذر از آب اسک به سمت رودهن در همین محور یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ شریفی افزود: پلیس راه از عبور و مرور موتورسیکلت‌ها و وانت بارهای حامل مسافر در این مدت در تمام راه‌های استان تهران جلوگیری خواهد کرد و در صورت مشاهده، این خودرو ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان و پیش بینی افزایش مسافرت‌ها به مسجد مقدس جمکران، پلیس راه استان تهران در این مدت از تردد خوردوهای سنگین، موتورسیکلت و وانت بارهای حامل مسافر در اتوبان تهران – قم، جلوگیری خواهد کرد.