گروه شهری: رئیس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ماموران پلیس راهنمایی موظف هستند

از ابتدای محرم تمامی امکانات و نیروی انسانی خود را برای روان‌سازی‌ معابر و جلوگیری از انسداد در معابر شهری به‌کار ببرند.سرهنگ مهرایی  اعلام کرد: به واحدهای راهنمایی و رانندگی اعلام شده تا با همکاری بین بخشی با دیگر سازمان‌ها، تمهیدات لازم را در ایام محرم برای جلوگیری از ترافیک و انسداد و نیز روانی ترافیک انجام دهند.

وی اظهار داشت: میانگین جمع‌آوری سوانح ترافیکی در کشور بین 10 تا 15 دقیقه است که ابلاغ کرده‌ایم در ایام محرم این زمان به حداقل کاهش یابد. سرهنگ مهرایی گفت: در تهران اقدامات پلیس راهور به‌صورت ویژه دنبال خواهد شد و پلیس با انجام برنامه‌ریزی برای تمامی هیئت‌ها پوشش ترافیکی انجام خواهد داد.

وی افزود: 30 درصد از نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به‌صورت ویژه و در شیفت سوم (شب‌ها) وظیفه تامین امنیت ترافیکی در شب‌های دهه اول محرم را برعهده دارند و به پلیس راهور تهران تاکید شده تا از تمام امکانات خود برای روان‌سازی‌ ترافیک استفاده کند.

سرهنگ مهرایی گفت: حرکات دسته‌های عزاداری باید با اطلاع قبلی انجام شود و از آنجا که 4هزار و 300 هیئت‌رسمی و 5هزار ‌هیئت ‌غیررسمی تشکیل می‌شود برای حرکت این دسته‌جات باید تمهیدات لازم برای پوشش ترافیکی انجام شود.

کد خبر 97712

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز