گروه شهری: هفته آینده همزمان بامیلاد حضرت رضا (ع) مراسم جشنی با شرکت 1500 بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن برپا می‌شود.

به گزارش همشهری، مهرداد حاجی خانی مدیر عامل خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری تهران گفت:  در این مراسم علاوه بر توزیع 40 هزار تومان سبد غذایی بین کلیه بانوان، مراسم قرعه کشی دهها اقلام از انواع لوازم خانگی بر گزار می‌شود. وی همچنین خبرداد:  شهرداری تهران در نظر دارد همزمان با فرارسیدن فصل سرما کلیه غرفه‌های خود اشتغالی بانوان سرپرست خانوار را از سطح بوستانهای شهر به دلیل نامناسب بودن سازه‌های این غرفه‌ها در برابر ریزش‌های جوی و سرما جمع آوری کرده به طور موقت در بازار گلستان خیابان جیحون منتقل سازد.
حاجی خانی تعداد این غرفه‌ها در بازار گلستان جیحون را 340 عدد اعلام کرد و ادامه داد:  این غرفه‌ها به صورت رایگان بدون نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی هر دو هفته یک بار به صورت گردشی در اختیار بانوان سرپرست خانوار قرارداده می‌شود تا به این وسیله اقدام به عرضه محصولات تولیدی خود نمایند.  وی گفت:  همچنین قرار است همزمان با این اقدام در مناطق یک تا هشت تهران فضاهای مناسب این فصل در اختیار بانوان سرپرست خانوار قرار داده شود که تعداد آنها متناسب با درخواست‌های مطروحه قابل افزایش است.
به گفته حاجی خانی، شهرداری تهران در نظر دارد تعدادی لوازم خانگی و حتی خودرو را در بازارچه‌های خود اشتغالی در معرض قرعه کشی قرار دهد.