چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۷۶۴ - Aug 3, 2005
عامل قتل در تاريكخانه عكاسي محاكمه شد
003813.jpg
گروه حوادث: مردي كه به بهانه اختلاف مالي، دوست عكاس خود را در تاريكخانه عكاسي به طرز فجيعي به قتل رسانده بود، صبح ديروز محاكمه شد.
به گزارش خبرنگار ما، اين جنايت ظهر روز جمعه ۱۳ شهريور ماه سال ۸۳ در طبقه دوم پاساژ طلافروشي در فلكه دوم فرديس اتفاق افتاد.
در اين حادثه مرد ۴۹ ساله اي به نام محمد توسط شخصي كه محمدرضا نام داشت و از دوستان قديمي وي بود به قتل رسيده بود. متهم كه پس از وقوع حادثه بلافاصله توسط مأموران كلانتري فرديس دستگير شده بود در بازجويي هاي مقدماتي به قتل اعتراف كرد. وي درباره روز حادثه گفته بود: آن روز ساعت ۱۱ ظهر از خانه خارج شدم و در حالي كه چراغ خوابي را در كيف مشكي رنگ خود گذاشته بودم با انگيزه قتل محمد به سمت عكاسي به راه افتادم. وقتي به عكاسي رسيدم، دو مشتري داخل مغازه بودند. با رفتن آنها روي مبل نشستم و از محمدرضا خواستم تا تكليف بدهي اش را كه مبلغ دو ميليون و ۴۰۰ هزار تومان بود با من روشن كند. محمدرضا مدت ها بود پولم را كه بابت فروش يك خودرو از او طلب داشتم به من نمي داد و هر دفعه طفره مي رفت.
از جايش بلند شد و به طرف تاريكخانه رفت ما با هم جرو بحث مي كرديم تا اينكه او به من گفت: ديگر آن جا نروم و مزاحم او نشوم. من عصباني شده بودم. كيفم را باز كردم و چراغ خواب را بيرون آوردم. خواستم به سرش بكوبم كه مانع آن شد. ما با هم درگير شديم تا اينكه احساس كردم زور او به من مي رسد به همين خاطر از پشت به پايش ضربه اي وارد كردم. او به زمين افتاد. به اطراف نگاه كردم. كاتري را كه روي ميز بود برداشتم و به طرفش حمله ور شدم در آن لحظه محمد توانست انبردستي را بردارد او هم به من ضربه زد. ناگهان به طرف تاريكخانه رفت و مي خواست از كسي كمك بگيرد. او را گير انداختم و در حالي كه كاملاً بيهوش شده بود كمربندش را باز كردم و دور گردنش پيچاندم سپس پارچه اي را داخل دهانش كردم. پس از قتل از مغازه خارج شدم. به نگهبان پاساژ گفتم به پليس زنگ بزند و بگويد داخل عكاسي درگيري شده است.
مرد با ديدن سرو صورت زخمي ام اين كار را كرد و زماني كه مأموران به محل آمدند دستم را جلو آوردم و گفتم من قاتل هستم. متهم كه مجرد است سال ۸۲ خودرويي را به مقتول فروخته بود و بابت آن مبلغ دو ميليون و ۴۰۰ هزار تومان طلبكار بود. اين مرد صبح ديروز در شعبه ۷۴ دادگاه كيفري استان محاكمه شد و در حالي كه اتهام قتل عمدي را پذيرفت گفت: قصدم كشتن او نبود. من بارها افراد مختلفي را براي وساطت و طلب پولم به مغازه عكاسي محمد فرستاده بودم اما او هيچ توجهي به درخواست هاي من نمي كرد، آن پول تمام زندگي من بود.
وي در آخرين دفاع گفت: اين پول حلال من بود كه به من فايده نكرد. بايد صبر مي كردم و آن را به اميد خودش رها مي كردم. اين طوري شايد محمدرضا هم به قتل نمي رسيد. در پايان وكيل وي به دفاع پرداخت و قاضي با اعلام ختم جلسه دادگاه عنوان كرد به زودي حكم در خصوص پرونده صادر خواهد شد.

رئيس مجتمع قضايي ارشاد ترور شد
عكس ها آزاده مختاري
003819.jpg
003816.jpg
گروه حوادث: رئيس مجتمع قضايي ارشاد توسط سرنشين يك دستگاه موتورسيكلت ترور شد.
به گزارش خبرنگار ما،مقارن ساعت ۴ عصر ديروز پس از پايان كار مجتمع قضايي ارشاد واقع در خيابان احمد قصير، حسن احمدي مقدس ، سرپرست دادسرا محل كار خود را ترك كرد. زماني كه وي ابتداي خيابان دوازدهم سوار بر اتومبيل پژو ۴۰۵ خود شد، يك موتورسوار كه لباس مشكي به تن داشت به وي نزديك شد.
شاهدان حادثه به خبرنگار ما گفتند: ما نمي دانيم كه دو نفر يا يك نفر راكب موتورسيكلت بودند ما فقط متوجه شليك سه تير شديم.
زماني كه به سوي محل حادثه رفتيم با پيكر خونين رئيس مجتمع قضايي ارشاد كه گلوله به شقيقه سمت چپ وي اصابت كرده بود ،در داخل خودرواش روبه رو شديم.به گزارش خبرنگار ما، هيچ يك از شاهدان حادثه نتوانستند چهره ضارب مسلح را براي خبرنگار ما تشريح كنند.
پس از وقوع اين حادثه خيابان بخارست توسط عوامل انتظامي بسته شد و هنرمند _ بازپرس ويژه قتل _ در محل حادثه حضور پيدا كرد. وي پس از تكميل تحقيقات مقدماتي، دستور انتقال جسد رئيس مجتمع قضايي ارشاد را به پزشكي قانوني صادر كرد.در صحنه حادثه علاوه بر قاضي هنرمند،جعفرزاده رئيس دادسراي امور جنايي و سردار طلايي فرمانده انتظامي تهران بزرگ حضور داشتند.

كشف جمجمه انسان
گروه حوادث: بررسي بر روي پرونده كشف يك جمجمه در دادسراي امور جنايي تهران آغاز شد.به گزارش خبرنگار ما، مأموران كلانتري ۱۳۷ خيابان نصر روز گذشته كشف يك جمجمه انسان را به بازپرس كشيك قتل اطلاع دادند.جمجمه مذكور بر روي يك ميله در كنار خيابان قرار داده شده بود.جمجمه به پزشكي قانوني انتقال يافت. تحقيقات در مورد اين پرونده در دادسراي امور جنايي تهران ادامه خواهد يافت.

پرونده خواهر كشي در دادگاه كيفري استان
گروه حوادث: پرونده مردي كه خواهرش را به اتهام مشكلات اخلاقي به قتل رسانده بود، براي رسيدگي به شعبه ۷۴ دادگاه كيفري استان ارجاع شد.
به گزارش خبرنگار ما، مهرماه سال گذشته وقوع يك فقره قتل در خيابان نبرد به اطلاع مأموران پليس جنايي تهران رسيد. با حضور مأموران و بازپرس ويژه قتل در صحنه جنايت مشخص شد كه جسد متعلق به يك زن جوان است كه با روسري خفه شده و چند روزي از مرگش مي گذرد. پس از تكميل تحقيقات مقدماتي از صحنه حادثه، كارآگاهان رديابي هاي ويژه خود را براي شناسايي عامل يا عاملان جنايت آغاز كردند.آنها در بررسي هاي مقدماتي، متوجه شدند كه عامل يا عاملان جنايت با فاطمه(قرباني) آشنايي قبلي داشته و به راحتي وارد خانه وي شده اند. سپس با مقتول به دلايل نامعلوم درگير شده و او را با روسري خفه كرده اند.مأموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند كه همسر فاطمه از چند روز قبل ناپديد شده است. به اين ترتيب شناسايي شوهر فاطمه در دستور كار قرار گفت و با شناسايي و دستگيري وي، بازداشت شد. همسر فاطمه كه معتاد به مواد مخدر بود در بازجويي ها به اختلاف برادر همسرش با وي اشاره كرد و وقوع قتل از طرف وي را احتمال داد.به اين ترتيب حسين برادر قرباني، توسط مأموران دستگير شد و در بازجويي هاي مقدماتي به قتل خواهرش اعتراف كرد. وي عنوان كرد: چندي قبل متوجه شدم خواهرم به كارهاي غيرشرعي روي آورده بود و با چندين نفر رابطه داشت.چندين مرتبه بر سر اين موضوع با او صبحت كردم اما گوش نداد تا اين كه روز حادثه با او درگير شدم و او را به قتل رساندم.بر پايه اين گزارش، پرونده اين قتل، با صدور كيفرخواست براي رسيدگي به شعبه ۷۴ دادگاه كيفري استان ارجاع شد.

در دادگاه كيفري استان مطرح شد:
تقاضاي فرزندان متهم به قتل براي قصاص
003807.jpg
گروه حوادث: فرزندان مردي كه متهم به قتل همسرش بود، از دادگاه تقاضاي قصاص نفس (اعدام) براي پدرشان كردند.
به گزارش خبرنگار ما، اين مرد كه بهمن (۵۰ ساله) نام دارد متهم است كه در تاريخ ۲ خرداد ماه سال ۸۳ همسرش را كه شهلا نام داشت تنها به انگيزه سوءظن به قتل رسانده است.
متهم اين پرونده كه بلافاصله پس از قتل همسرش موضوع را به پليس كرج اطلاع داده است، در بازجويي مقدماتي به قتل اعتراف كرده است و در جلسه اول محاكمه خود، درباره نحوه وقوع قتل همسرش گفته است: مي دانستم همسرم به من خيانت كرده است. بارها متوجه شده بودم كه با افراد مختلف در ارتباط است. تا اينكه روز حادثه وقتي صبح در خانه تنها بوديم بر سر همين موضوع درگير شديم و او را با هفت ضربه چاقو در داخل حمام به قتل رساندم. سپس موضوع را به پليس اطلاع دادم.
متهم كه خود داراي سابقه كيفري در زمينه مواد مخدر است صبح ديروز براي آخرين مرتبه در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان محاكمه شد.
در ابتدا اولياي دم كه مادر زن و پنج فرزند وي بودند از دادگاه تقاضاي قصاص نفس (اعدام) كردند.
در اين جلسه فرزندان متهم، بارها با سر و صدا باعث اخلال نظم در جلسه محاكمه شدند. در ادامه بهمن در جايگاه قرار گرفت با تفهيم اتهام قتل عمدي به دفاع از خود پرداخت.
وي در ابتدا با قرائت آياتي از قرآن كريم گفت: آقاي قاضي من هر حرفي كه داشتم در جلسه اول محاكمه گفته ام. همسرم بارها به من خيانت كرد. شهلا دو پرونده در زمينه رابطه نامشروع در شعبه هاي مختلف دادگاه كيفري يكي از شهرستان ها دارد. فرزندانم كه هم اكنون تقاضاي قصاص مرا دارند، همه اينها را مي دانند. سپس وكيل متهم به دفاع از موكلش پرداخت و از دادگاه خواست تا متهم را براي تأييد سلامت رواني به پزشكي قانوني ارجاع كند.
بر پايه اين گزارش، قاضي عزيز محمدي و چهار مستشارش ختم جلسه دادگاه را اعلام كردند. سپس قاضي پرونده در خصوص ادعاي متهم به قتل خطاب به خبرنگاران گفت: اگر صحت صحبت هاي بهمن اثبات شود و اين زن داراي پرونده هاي متعدد در زمينه رابطه نامشروع باشد، روند پرونده تغيير خواهد كرد. بنابراين تا بررسي ادعاي متهم، حكم در خصوص اين پرونده صادر نخواهد شد.

كشف جنازه ۹ كودك توسط پليس آلمان
رويتر: پليس آلمان در پي كشف استخوان هاي ۹ كودك در داخل گلدانهاي يك منزل مسكوني واقع در شرق براندربرگ، زني كه گمان مي رود مادر اين نوزادان باشد را به اتهام كشتن اين نوزادها بازداشت كرد.
بر اساس اين گزارش، اجساد اين نوزادان كه در ميان شن و ماسه دفن شده بودند، توسط فردي كه جهت نظافت پاركينگ به اين منزل مسكوني رفته بود، مشاهده شد.
اين فرد به محض مشاهده اين استخوان ها مراتب را به پليس آلمان اطلاع داد.
طبق اظهارات پليس، اجساد باقي مانده نشان دهنده آن است كه اين استخوان ها متعلق به اجساد ۹ نوزاد مي باشد.
در پي كشف اين اجساد، پليس آلمان زن ۳۹ ساله اي را به جرم كشتن نوزادان خود به محض تولد آنها در بين سال هاي ۱۹۹۸ و ،۲۰۰۴ بازداشت كرد.
اين زن ۳۹ ساله در اظهاراتش خود را مادر اين نوزادان خوانده است اما به هيچ عنوان به كشتن آنها اعتراف نكرده است.
مقامات محلي از وقوع اين حادثه بسيار متاثر مي باشند از نظر آنها چگونه ممكن است چنين جنايت وحشتناكي، ۶ سال در پس پرده باشد. به عقيده آنها همسايگان، بستگان، پزشكان و مقامات دولتي همگي در برابر وقوع اين گونه جرايم مسئول مي باشند. در حال حاضر بيش از ۴۰ افسر پليس در حال جستجوي منزل مسكوني اين متهم مي باشند.

قاتل در چند قدمي اعدام
گروه حوادث: شمارش معكوس براي اعدام مردي كه با شليك يك گلوله به يك سرباز وظيفه او را به قتل رسانده بود آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ما، سيزدهم بهمن ماه سال۸۰ ياسر كه سرباز وظيفه كلانتري ۱۴۰ باغ فيض بود در حين انجام وظيفه به يك مرد ميان سال مظنون شد و دستور توقف به او داد. اكبر توجهي به دستور ياسر نكرد و اين ماجرا موجب درگيري آنان شد. در حين درگيري ناگهان مرد مذكور اسلحه اي را از داخل جيب خود خارج كرده و با شليك يك گلوله به ياسر او را كشت و سپس متواري شد.
خبر وقوع اين جنايت به اطلاع قاضي كشيك ويژه قتل آن زمان رسيد. جسد به پزشكي قانوني انتقال يافت.
يك روز بعد از اين واقعه مأموران كلانتري ۱۳۳ شهرزيبا به يك دستگاه وانت سبز رنگ كه در بلوار فردوس در حال تردد بود مظنون شدند. دستور توقف صادر شد. راننده با بي توجهي به امر پليس قصد فرار از صحنه را داشت كه پليس طبق قانون به پاي راننده كه اكبر نام داشت شليك كرد. راننده مجروح شده و به اين ترتيب بازداشت شد.
تحقيقات از اكبر راز جنايت خيابان باغ فيض را نيز برملا كرد. او به قتل ياسر اعتراف كرده و بدين ترتيب اين پرونده جنايي نيز در آگاهي تهران به نتيجه رسيد.
رسيدگي قضايي بر روي اين پرونده در شعبه ۱۶۰۲ مجتمع امور جنايي تهران برگزار شد. اولياي دم ياسر از دادگاه تقاضاي قصاص نفس اكبر را خواستار شدند.
قاضي جواد اسماعيلي بر پايه تقاضاي اولياي دم و شواهد مندرج در پرونده اكبر را به اعدام محكوم كرد. حكم از سوي شعبه ۴ ديوان عالي كشور تأييد شد و به اجراي احكام ارسال گرديد.
قريشي قاضي اجراي احكام ضمن اعلام اين خبر افزود: «مرحله استيذان براي اجراي حكم اكبر نيز انجام گرفته و اسم اين قاتل ميان اسامي اعدامي هاي ماه جاري قرار دارد.»

شكايت از جراح به خاطر بخيه هاي بازشده
پليس: بخيه هاي باز شده يك عمل جراحي، بيمار را واداشت از پزشك جراح خود به دادگاه شكايت كند.صبح ديروز مردي با مراجعه به دادسراي جرايم پزشكي از پزشك جراح خود به خاطر بازشدن بخيه هاي بخش جراحي شده بدنش شكايت كرد.
اين مرد كه دچار عارضه آپانديسيت شده بود گفت: چندي پيش به خاطر آپانديس به دكتر مراجعه كردم. پس از عمل جراحي پزشك بريدگي بدنم را بخيه كرد و من پس از ترخيص از بيمارستان به خانه آمدم. اما چند روز بعد متوجه شدم كه بخيه هاي بدنم خوب نشده بلكه دچار عفونت شده و دهان باز كرده است.با نگراني به پزشكي ديگر مراجعه كردم و او پس از تجويز دارو و معاينه مرا به خانه فرستاد. حال براي شكايت از اين پزشك ناوارد آمده ام.

مرد در دادگاه خانواده:
زنم معتاد است، مي خواهم طلاقش بدهم
گروه حوادث: مردي كه در مواجهه با گم شدن اموالش پي به اعتياد زنش برده بود براي طلاق به دادگاه خانواده مراجعه كرد.
چندي پيش مردي كه از همسر معتادش شكايت كرده بود توسط قاضي به دادگاه فراخوانده شد.
اين مرد كه ۴۵ ساله بود در حضور قاضي گفت: وقتي همسر اولم فوت شد من و دو دخترم مدتي به تنهايي زندگي كرديم اما شرايط زندگي به صورتي بود كه مجبور شدم مجدداً ازدواج كنم.
با معرفي چند نفر توسط فاميل و اقوام، با اين خانم (اشاره به همسرش) آشنا شدم و پس از مدت كوتاهي با يكديگر عقد كرديم. اما پس از مدتي به رفتارهاي او مشكوك شدم. وسايل خانه گم مي شد، پول هايم كم مي شد و خيلي موارد ديگر ...
بالاخره پس از مدتي تحقيق و پيگيري متوجه شدم كه علت گم شدن وسايل و پول هايم سرقت همسرم است. وقتي جريان را جويا شدم اعتراض كرد و درگيري راه انداخت. در همين مدت بود كه فهميدم همسرم به مواد مخدر معتاد است؛ براي همين آمده ام او را طلاق بدهم.
در همين حال همسر اين مرد كه ابتدا عنوان مي كرد معتاد نيست و اقدام به سرقت نكرده بيان كرد: من معتاد بودم... ولي ترك كرده ام و اكنون ديگر معتاد نيستم.
قاضي پس از شنيدن سخنان هر دو نفر جهت بررسي كارشناسانه پرونده را به شوراي حل اختلاف فرستاد تا پس از بررسي و تحقيقات لازم حكم خود را صادر كند.

انفجار صوتي در مقابل شركت هاي
انگليسي در تهران به وقوع پيوست
گروه حوادث: دو بمب صوتي ساعت ۹ و۵۰ دقيقه صبح ديروز در نزديكي دو شركت انگليسي منفجر شد. گزارش ها حاكي است، انفجار اخير خسارت چنداني به بار نياورد و به كسي نيز آسيبي نرسيد .
اين بمب كه ساعت ۹ و۵۰ دقيقه صبح ديروز در سطل زباله راهروي طبقه دهم ساختمان «سايه» واقع در خيابان وليعصر تهران روبه روي پارك ملت كه دفاتر شركت هواپيمايي «بريتيش ايرويز» و شركت نفتي «بريتيش پتروليوم» در آن قرار دارد، روي داد، خسارت چنداني در بر نداشت و به كسي نيز آسيبي نرسيد.به گفته مسئولان سفارت، وسيله انفجاري احتمالاً در سطل زباله اي در نزديكي آسانسور طبقه دهم ساختمان قرار داده شده بود كه دفاتر شركت «بريتيش ايرويز» و شركت نفتي «بريتيش پتروليوم» در همين طبقه قرار دارد.در پي وقوع اين انفجار، ماموران به محل اعزام و كاركنان داخل ساختمان را به پاركي در نزديكي محل منتقل كردند.
سخنگوي وزارت كشور و سفارت انگليس در تهران وقوع اين انفجار را تاييد كردند ولي جزييات بيشتري در اين باره ارايه ندادند.
بنا بر اين گزارش، سردار طلايي فرمانده انتظامي تهران بزرگ نيز دقايقي پس از وقوع انفجار در صحنه حاضر شد. وي در تشريح منشأ انفجار، آن را ناشي از خصومت شخصي با دو شركت يادشده يا اقدام ماجراجويانه يك عنصر شهرت طلب ارزيابي كرد.

قتل يك نوجوان به خاطر رنگ پوستش
آسوشيتدپرس:نوجوان سياه پوستي كه روز گذشته توسط عده اي سفيد پوست در پارك مركزي ليورپول مورد تعقيب قرار گرفته بود ، پس از آنكه ضاربان با تبري كه در دست داشتند،وي را نقش بر زمين كردند، جان سپرد .
به گفته بازپرس تحقيق پرونده، آنتوني ۱۸ ساله به همراه مادر و دوستش در كنار ايستگاه اتوبوس ايستاده بودند كه مرد سفيد پوستي كه شعارهاي نژادپرستي مي داد به سمت وي و خانواده اش حمله ور شد. اين سه نفر براي جلوگيري از درگيري به ايستگاه اتوبوس ديگري مي روند . با اين وجود چهار مرد سفيدپوست همچنان آنها را دنبال مي كنند.
زماني كه مادر و دوستش مقتول براي خبركردن پليس به سمت خيابان مي دوند، ضاربان در حالي كه تبرهاي خود را در هوا تكان مي دهند، به سمت آنتوني حمله كرده و او را با ضربات تبر خود از پاي درمي آورند .
در حال حاضر پليس هنوز موفق به دستگيري متهمان اين پرونده نشده است

افزايش آمار نوجوانان مست در آمريكا
آسوشيتدپرس : آمار سازمان جوانان ايالات متحده حاكي از افزايش فاحش مشروبات الكلي در ميان نوجوانان زير ۱۸ سال در اين كشور است .
بر اساس آخرين آمار ، روزانه حداقل ۱۳ كودك به دليل مسموميت هاي ناشي از استفاده از مشروبات الكلي به بيمارستان هاي اين كشور مراجعه
مي كنند .
بر اساس اين آمار به نسبت سال دهه ۱۹۹۰ ، مصرف مشروبات الكلي در ميان نوجوانان زير ۱۸ سال آمريكايي ۱۱ درصد افزايش يافته است .
در سال ۲۰۰۳و ۲۰۰۴ بيش از ۴۰۰۰ كودك به دليل رفتارهاي نابهنجار پس از مصرف مشروبات و يا مسموميت به بيمارستان ها منتقل شده اند .
در همين فاصله زماني ، تعداد بزرگسالاني كه به دليل مصرف مشروبات الكلي به بيمارستان منتقل شده اند نيز ۱۵ درصد افزايش داشته است
يكي از نمايندگان مجلس اين كشور با انتقاد از اين رويه گفت: آنچه كه آمار به ما نشان مي دهد بسيار شوكه كننده است و البته بدين معنا كه مصرف مشروبات الكلي در ميان جوانان بسيار وحشتناك است .

دختربچه ۶ ساله آمريكايي برادر ۲ ساله خود را به ضرب گلوله كشت
آسوشيتدپرس: دختربچه اي ۶ ساله بطور تصادفي برادر ۲ ساله خود را در خانه مسكوني شان در آمريكا به ضرب گلوله به قتل رساند.
اين دختربچه آمريكايي هنگام بازي با اسلحه پدر خود، به سوي برادر ۲ ساله خود شليك مي كند كه برا اثر آن اين پسربچه جان مي سپارد. زمان وقوع اين حادثه ديروز صبح بوده است.
برپايه اين گزارش گلوله ابتدا به پاي پسربچه اصابت مي كند.گفتني است پدر اين دختربچه كه هويتش هنوز مشخص نمي باشد، يكي از زندانبانان محلي آمريكا است اما اسلحه كشف شده جزو آن دسته از سلاحهايي نيست كه متعلق به اين زندان باشد.
در حال حاضر هنوز معلوم نيست كه آيا دختربچه خود توانسته است به اسلحه دست پيدا كند يا خير.پليس آمريكا در حال بررسي اين موضوع است كه آيا مي توان اتهامي را عليه والدين مطرح كرد يا نه؟

شليك پليس جان سارق را گرفت
گروه حوادث: تعقيب و گريز پليسي براي دستگيري يك سارق منجر به مرگ وي شد.
به گزارش خبرنگار ما، دوشنبه شب مأموران يگان ويژه آگاهي در حال گشت زني در اتوبان تهران _ كرج به يك دستگاه پرايد كه داراي شماره اعلام شده به پليس در خصوص سرقت بود، مظنون شدند. در اين خودرو چهار نفر سرنشين وجود داشت. دستور توقف به راننده پرايد از سوي پليس داده شد ولي راننده با بي توجهي به دستور بر سرعت خود افزود.
زوج جواني كه به همراه پسرخردسالشان در صندلي عقب پرايد نشسته بودند در حين فرار راننده به دستور وي با سرعت خودرو را ترك كردند.
تعقيب و گريز براي دستگيري راننده پرايد ۱۰ دقيقه طول كشيد و در نهايت پليس با شليك يك گلوله به پاي راننده او را متوقف كردند.
راننده مجروح به بيمارستان خليج انتقال يافت ولي شدت جراحت تا حدي بود كه موجب مرگ راننده ۲۲ ساله مجهول الهويه شد.
اين ماجرا به اطلاع بازپرس اصغرزاده رسيد. دستورات لازم در اين خصوص صادر شد. تحقيقات تكميلي بر روي اين پرونده ادامه خواهد يافت.

حوادث
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
بـورس
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
علمي فرهنگي
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   علمي فرهنگي   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |