لیما‌: اشتباه یک پزشک موجب شد که در جریان یک بیهوشی هر دو پای یک بیمار، تحت عمل جراحی قرار گیرد.

ماجرا از این قرار بود که بیمار 48 ساله به دلیل وجود یک کیست روی پای راستش به پزشک مراجعه کرد و وی گفت که این کیست باید جراحی شود. به همین دلیل مرد میانسال در بیمارستان بستری شد تا تحت جراحی قرار گیرد.

اما در جریان این جراحی، پزشک به اشتباه پای چپ او را برای خارج کردن کیست عمل کرد. پس از این اقدام پزشک متوجه شد که  اشتباه کرده و کیست در پای راست این مرد بوده است. همین اشتباه موجب شد که پای راست بیمار هم جراحی شود و بیمار از پزشک به دادگاه شکایت کرد.

درگیری شدید 2 راننده

تگزاس: درگیری رانندگان در جریان رانندگی یکی از مشکلات شایعی است که در بسیاری از کشور‌ها اتفاق می‌افتد. این درگیری‌ها معمولا به دنبال سد کردن راه یک راننده توسط راننده دیگر یا اقدام به گردش بدون راهنما و خلاف‌هایی از این دست بین رانندگان ایجاد می‌شود.

اخیرا هم خودروی یک جوان 30 ساله با خودروی زنی 58 ساله که پشت چراغ قرمز توقف کرده بود، برخورد کرد. هرچند شدت این برخورد بسیار کم بود و هیچ آسیبی به خودروی جلویی وارد نشد اما راننده میانسال این خودروکنترل خود را از دست داد و به خودروی این جوان حمله برد.

او با چوب بیس‌بالی که در اختیار داشت شیشه‌های این خودرو را شکست و به بدنه آن هم آسیب وارد کرد. البته زمانی پلیس سر رسید که این خودرو به یک آهن‌پاره تبدیل شده بود. گفتنی است پلیس این زن خشن را دستگیر کرده است.

دعوا با مرغ

نیوجرسی: در حالی که گاهی پیش می‌آید که در رستوران سفارش مشتری اشتباه شود و غذای مشتری دیگری به او تحویل داده شود، این اشتباه به قیمت از دست دادن موقعیت شغلی یکی از کارمندان رستوران تمام شد.

این پیشخدمت یک بشقاب مرغ پخته شده را روی میز یکی از مشتریان گذاشت. اما این مشتری با لحن تندی به پیشخدمت گفت که او گوشت بخارپز سفارش داده است.

پیشخدمت که از برخورد تند مشتری خیلی عصبانی شده بود در یک چشم بر هم زدن بشقاب پر از مرغ را به صورت مشتری کوبید و لیوان نوشیدنی او را هم روی لباسش خالی کرد. در همین حین سایر مشتریان رستوران آنها را از هم جدا کردند و پلیس را در جریان قرار دادند. گفتنی است این پیشخدمت بلافاصله از کارش اخراج شد اما مدیر رستوران هم به دلیل بر عهده داشتن مسئولیت تامین امنیت مشتریانش به دادگاه احضار شده است.

بازی رایانه‌ای پدر و پسر

رم:  مردی که در مورد تاکتیک‌های بازی رایانه‌ای با پسرش وارد جر و بحث شده بود، عاقبت سر از بیمارستان در‌آورد.  این مرد 46 ساله به همراه پسر 16 ساله‌اش در حال بازی فوتبال رایانه‌ای بود. اما این مرد مدام از روش بازی فرزندش انتقاد می‌کرد و از او می‌خواست تا به روش بهتری بازی کند تا تیم آنها برنده شود. اما انتقاد‌های پی در پی این مرد موجب شد که پسر نوجوانش از کوره در برود و دست به اقدام خطرناکی بزند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این نوجوان که تحمل انتقاد‌های پدرش در بازی رایانه‌ای را نداشته است با یک چاقوی تیز به گردن او آسیب زده است. این مرد بر اثر جراحت وارده به بیمارستان منتقل شد. پسر نوجوان او که هم‌اکنون به قید وثیقه آزاد است به خبرنگاران گفت که به بازی رایانه‌ای بیش از هر چیز دیگری در دنیا علاقه دارد و طاقت انتقاد‌های پدرش در خصوص نحوه‌ بازی‌اش را نداشته است.