شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

لندن‌: در حالی که هنرمندان افراد خوش‌ذوق و مبتکری هستند، یک نقاش با نقاشی در کف پیاده‌رو به شهرت جهانی رسیده است.

این مرد با استفاده از گچ‌رنگی روی سطح پیاده‌رو تصاویر منحصر به فردی را نقاشی می‌کند. گفتنی است که آثار او سه بعدی هستند و همین نکته به شهرت این مرد افزوده است. او به خبرنگاران گفت که این روز‌ها مردم با مشغله‌های فراوانی مواجه هستند و مشاهده تصاویر آرامش‌‌بخش در حال پیاده‌روی به آنها روحیه‌ای تازه می‌بخشد.

گفتنی است این مرد فقط از راه پولی که برخی از شهروندان به صورت داوطلبانه به حسابش واریز می‌کنند امرار معاش می‌کند و شکایتی از نحوه زندگی‌اش ندارد.

پدر بی مبالات

کلورادو: پدر 28 ساله‌ای که از فرزندان خردسالش خواسته بود ماموران پلیس را گاز بگیرند به زندان افتاد. این مرد برای صرف ناهار، فرزندانش را به یک رستوران برده بود و تا غذا حاضر شود آنها را به پارک کوچکی برد که در مقابل رستوران قرار داشت تا کمی بازی کنند.

در همین حال این مرد 2 مامور پلیس را مشاهده کرد که آرام آرام به او نزدیک می‌شدند. این پدر بی‌مبالات که مقداری مواد مخدر با خود همراه داشت از بیم اینکه ماموران می‌خواهند او را دستگیر کنند از پسرهای 4 و 5 ساله‌اش خواست که به سمت ماموران رفته و آنها را گاز بگیرند تا این مرد فرصت فرار داشته باشد.

اما با وجود اینکه پسربچه‌ها به ماموران حمله کردند، آنها توانستند این مرد را دستگیر کنند. او هم اکنون به دلیل حمل مواد مخدر و وادار کردن فرزندانش برای آسیب زدن به پلیس در زندان به سر می‌برد.

مرد خوش‌شانس

برلین: خریدار یک خودرو 3 سال پس از این خرید صد‌ها هزار دلار پول در این خودرو پیدا کرد. ماجرا از این قرار بود که این مرد 3 سال پیش خودروی زنی را که قصد سفر به یک کشور خارجی را داشت خریداری کرد.

او در طول این سال‌ها بدون مشکل با خودرو رانندگی کرد اما چندی پیش خودرو نیاز به تعمیر پیدا کرد. به همین دلیل خودش دست به کار شد و در حالی که زیر خودرو مشغول به کار بود محفظه‌ای پیدا کرد که مربوط به خودرو نبود و قفل بزرگی داشت.

این مرد با استفاده از آهن‌بر قفل را برید و در داخل این صندوق 200 هزار دلار پیدا کرد. او که از شدت هیجان روی پای خودش بند نبود ماجرا را با همسرش در میان گذاشت اما همسرش از او خواست که ماجرا را به فروشنده خودرو اطلاع دهد. این در حالی بود که فروشنده خودرو به کلی این پول را فراموش کرده بود و مقداری از آن را به عنوان مژدگانی به این مرد داد.

مته در سر بیمار

فلوریدا:  اشتباه یک پزشک موجب شد که یک مته دندانپزشکی حدود یکسال در سر بیمارش باقی بماند. این زن بیمار 11 ماه پیش به دلیل تومور مغزی به پزشک مراجعه کرد و پزشک تشخیص داد که باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به این ترتیب او جراحی شد و بهبود یافت اما همیشه دردی مداوم در سرش احساس می‌کرد که چندان آن را جدی نمی‌گرفت. سردرد این زن به اندازه‌ای زیاد شد که او بار دیگر به پزشک مراجعه کرد و عکسبرداری‌ها نشان داد که بخشی از مته دندانپزشکی که برای سوراخ کردن جمجمه‌اش به کار رفته بود در سرش باقی مانده است.

به این ترتیب او توسط پزشک دیگری برای خارج کردن مته تحت جراحی قرار گرفت. این زن قصد دارد از پزشک حواس‌پرت غرامت سنگینی بابت این اشتباه بگیرد. به گفته این زن، درد مداوم او را از امور روزمره‌اش هم بازداشته بود.

کد خبر 100600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز