نورویچ: طرفداران تیم فوتبال شهر نورویچ انگلیس این روزها به‌محض پوشیدن لباس این تیم با مشکل جدی روبه‌رو می‌شوند

قضیه از این قرار است که لباس جدید بازیکنان این تیم‌فوتبال که به قناری‌ها مشهور هستند مگس‌ها و حشرات دیگر را بسوی طرفداران این تیم می‌کشاند و آنها در ورزشگاه نمی‌توانند به‌راحتی بازی را تماشا کنند. لباس‌های این تیم همیشه زرد بوده است اما امسال پیراهن‌های ورزشی جدید آنها نسبت به‌گذشته روشن‌تر است.

مسئولان محیط‌زیست می‌گویند این نوع رنگ زرد برای حشرات نشانه غذاست و به‌همین خاطر آنها را جذب این پیراهن‌ها می‌کند. در اوایل دهه‌90‌هم مسئولان این باشگاه لباسی را برای بازیکنان در نظر گرفتند که به‌عنوان یکی از زشت‌‌ترین پیراهن‌های فوتبال شناخته شد.

بچه‌های غزه رکورد پرواز بادبادک را شکستند

غزه: هزاران نفر از بچه‌های غزه با به‌پرواز درآوردن همزمان بادبادک‌های خود بار دیگر رکوردشکنی کردند. در این برنامه که توسط آژانس امداد وکاریابی فلسطینی‌ها(آنروا) برگزار شد بیش از 6‌هزار و 200‌کودک فلسطینی با به‌پرواز درآوردن بادبادک‌های خود در ساحل تحت‌محاصره غزه رکورد جهانی پرواز همزمان بادبادک‌ها را بار دیگر به‌نام خود ثبت کردند. مسئولان کتاب رکوردهای گینس اعلام کرده‌اند در حال بررسی این رکوردشکنی هستند.

کودکان غزه بیش از 3‌سال است که تحت محاصره شدید رژیم‌صهیونیستی زندگی می‌کنند و به‌عقیده مسئولان آنروا با این برنامه برای چند ساعت توانستند روزهای سخت زندگی خود را فراموش کنند. هفته گذشته هم 7‌هزار کودک فلسطینی با دریبل زدن توپ بسکتبال به‌صورت همزمان برای 5‌دقیقه رکورد جهانی آن‌را دو‌برابر کردند.

قفل‌چرخ برای خودروی1.9میلیون دلاری

لندن: ماموران پلیس انگلیس به 2‌خودروی بسیار گران‌قیمت در مرکز لندن قفل‌چرخ زدند تا صاحبان پولدار قطری آنها حسابی تنبیه شوند. شرکتی متعلق به خاندان سلطنتی قطر در ماه‌آوریل فروشگاه مشهور هارودز را در لندن به‌مبلغ1.5 میلیارددلار خریده است و گفته می‌شود که 2‌نفر از روسای این شرکت برای سر‌زدن به این مجموعه خودروهای گران‌قیمت خود را در محل توقف‌ممنوع پارک کرده بودند.

یک کنیگ‌زگ CCXR با قیمت حدود1.9 میلیون دلار و یک لامبورگنیگ مورسیلاگو به‌قیمت حدود 550‌هزار دلار 2‌خودرویی بودند که در میان ناباوری لندنی‌ها با رسیدن صاحبان‌شان نتوانستند از جای خود تکان بخورند. ازکنیگ زگ CCXR که می‌تواند با سرعتی بیش از 400 کیلومتر در ساعت حرکت کند فقط 6‌دستگاه در جهان وجود دارد.

فویل پیچی تمام وسایل استاد دانشگاه

مینه‌سوتا: یک استاد دانشگاه آمریکا هنگامی‌که پس از یک مسافرت یک‌هفته‌ای به‌محل کار خود در ایالت مینه‌سوتا بازگشت متوجه شد شاگردانش برای او هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته‌‌اند. شاگردان این استاد شیمی که از طرفداران خلاقیت و تجربه‌های جدید است هنگامی‌که متوجه غیبت استاد خود شدند برای شگفت‌زده کردن او تصمیم گرفتند تمام دفتر او را با فویل بپوشانند.

استاد اسکات بور وقتی پس از مسافرت در اتاقش را باز کرد متوجه شد که حتی کوچک‌ترین وسایل دفترش مانند مدادها هم فویل‌پیچی شده‌اند. گفته می‌شود دانشجوها برای این کار بیش از 600 متر فویل مصرف کرده‌اند. اسکات بور با اعلام اینکه خودش هم در زمان دانشجویی از این شیطنت‌ها داشته اعلام کرده است که نمی‌خواهد ظاهر جدید اتاقش را تغییر دهد.