یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

لندن: ‌پلیس انگلیس در تعقیب یک مار بوآ 1.8 متری است که این روزها حسابی اهالی منطقه ویکفورد را وحشت‌زده کرده است.

snake

صاحب این خزنده چند روز پیش متوجه شد که این مار که هنوز بچه به‌حساب می‌آید از پنجره خانه‌اش فرار کرده است. پلیس با پخش اطلاعیه در این منطقه از مردم خواسته‌ است به‌ویژه مراقب بچه‌های خود باشند و با مشاهده این مار با مرکز فوریت‌های پلیس تماس بگیرند. جست‌وجوی ماموران پلیس برای پیدا‌کردن این مار در حالی ادامه دارد که کارشناسان احتمال می‌دهند این بچه‌مار بوآ برای شکار طعمه‌های خود به‌خارج از شهر رفته باشد. مارهای بوآ می‌توانند طعمه‌های بزرگی را ببلعند و طول آنها در بزرگسالی به بیش از 5‌متر می‌رسد.

به‌دنبال رکورد کوتاه‌قدترین مرد جهان

پکن: یک مرد‌چینی در تلاش است تا رکورد کوتاه‌ قدترین مرد جهان را به‌نام خود ثبت کند. هوآنگ کایکوئان با داشتن 40‌سال سن، قدش فقط 76‌سانتی‌متر است. قد این مرد چینی فقط 1.4سانتی‌متر از رکورددار پیشین بلندتر است. پینگ‌پینگ، مردی که چند سال عنوان کوتاه قدترین مرد جهان را در کتاب رکوردهای گینس در اختیار داشت در ماه‌مارس در سن 21‌سالگی درگذشت و هنوز جایگزین وی مشخص نشده‌است.

آقای هوآنگ کایکوئان که به‌عنوان یک شعبده‌باز فعالیت می‌کند قد و وزنش اکنون به اندازه یک بچه 3‌ساله است. او هنوز با مادر خود در روستای محل تولدش زندگی می‌کند و بین اهالی با لقب «برادر کوچک» مشهور است.

تنبیه مربی تیم فوتبال کره‌شمالی

پیونگ‌یانگ: مربی تیم ملی فوتبال کره‌شمالی به‌خاطر نتایج ضعیف این تیم در جام‌جهانی آفریقای جنوبی برای تنبیه مجبور شده است بدون دستمزد به‌عنوان کارگر ساختمانی فعالیت کند. شبکه تلویزیونی اسکای نیوز گزارش داده است که کیم جونگ‌هان پس از بازگشت از آفریقای جنوبی نه‌تنها از سمت خود برکنار شد بلکه از سوی 400‌نفر از مقام‌های حزب کمونیست این کشور مورد مواخذه قرار گرفت و مجبور شد به‌عنوان کارگر ساختمانی بدون دستمزد کار کند.

این در‌حالی است که روزنامه هندوستان تایمز اعلام کرده است شرایط این مربی اکنون آنقدر سخت است که بسیاری احتمال می‌دهند او به‌زودی محاکمه و به اعدام محکوم شود. یادآور می‌شود تمام بازیکنان کره‌شمالی که در هر‌سه‌دیدار خود در این رقابت‌ها شکست خوردند، در شرایط مشابهی به سر می‌برند.

تقدیرویژه از طوطی دزدگیر

لندن: یک طوطی با ترساندن سارقان توانست صاحبش را از سرقت اموالش نجات دهد. ساعت 4‌صبح سارقان قصد داشتند وارد خانه‌ای در حومه لندن شوند که با تصور شنیدن صدای یک نفر و داد و بیداد او پا به فرار گذاشتند. این در حالی بود که در این خانه به‌جز طوطی صاحبخانه کسی نبود و این حیوان باهوش توانست با تقلید صدای آدم‌ها دزدها را فراری دهد.

صاحب این خانه که همسایه‌ها ماجرا را برایش تعریف کرده‌اند می‌گوید هیچگاه این طوطی را در قفس نگهداری نمی‌کند و به‌همین خاطر رابطه‌ای صمیمی با این حیوان دارد. ماموران پلیس منطقه با جمع‌آوری اطلاعات از همسایه‌ها اکنون در تلاش برای دستگیری سارقانی هستند که شاید هنوز نمی‌دانند یک طوطی همه برنامه‌های آنها را به‌هم ریخته است!

کد خبر 112843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز