تایپه: یک زن تایوانی به‌خاطر به‌دام انداختن 4‌ میلیون پشه در طول یک‌ماه جایزه‌ای 3‌ هزار دلاری دریافت کرد! خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که خانم هوآنگ یو ین در مسابقه‌ گرفتن پشه در این کشور توانست 72‌ رقیب خود را با گرفتن این تعداد پشه شکست دهد و مقام نخست‌ را به‌دست آورد.

وزن پشه‌های گرفته شده توسط هوآنگ یو ین از سوی مسئولان بیش از 1.5 کیلو گرم اعلام شده ‌ است. برگزار کنندگان رقابت پشه‌گیری در تایوان رکورد نفر نخست این مسابقه را برای مسئولان کتاب‌ رکورد گینس ارسال کرده‌اند. پشه‌ها یکی از عوامل اصلی انتقال بیماری‌های مختلف مانند مالاریا در تایوان به حساب می‌آیند.

عذرخواهی دزد پس از شنیدن نصیحت

فلوریدا: یک مرد که قصد دزدی از یک فروشگاه تلفن‌همراه در آمریکا را داشت با شنیدن نصیحت‌های خانم فروشنده از کارش پشیمان شد! نایارا گنکالوز وقتی متوجه شد یکی از مشتری‌های این فروشگاه رفتار عجیبی دارد متوجه قصد او شد و شروع به‌حرف‌زدن با او درباره آخر و عاقبت خلافکاری کرد. پس از 5‌دقیقه این دزد با عذرخواهی از قصدش اعتراف کرد که اسلحه‌ای که زیر لباسش قایم کرده قلابی است و قصد آسیب‌رساندن به‌کسی را نداشته است.

این مرد گفت به‌خاطر پرداخت بدهی‌اش به فکر دزدی افتاده اما پس از شنیدن این نصیحت‌ها می‌داند این مسئله گناه او را توجیه نمی‌کند. فیلم این حادثه در دوربین‌های مدار بسته فروشگاه ضبط شده و مقام‌های پلیس می‌گویند که این خانم فروشنده به‌خوبی توانسته است این سارق را کنترل کند.

اتوبوس گردشگری در رود سن

پاریس: حواس‌پرتی راننده باعث شد که اتوبوس خالی گردشگرها به‌صورت کامل در رود سن غرق شود! اتوبوس گردشگرهای استرالیایی در فاصله چند‌متری برج‌ایفل‌پارک بود که به‌صورت ناگهانی شروع به حرکت کرد و داخل رود مشهور سن افتاد. مقام‌های پلیس اعلام کرده‌اند که به احتمال زیاد راننده حواس‌پرت این اتوبوس، کشیدن ترمزدستی را فراموش کرده است.

این حادثه باعث شد برای چند ساعتی برج ایفل جاذبه گردشگری خود را از دست بدهد و عده زیادی از مردم تلاش نیروهای امدادی برای بیرون کشیدن اتوبوس را تماشا کنند. فرو رفتن کامل این اتوبوس در آب باعث شد که نیروهای پلیس و ماموران آتش‌نشانی برای بیرون کشیدن آن با جرثقیل با دردسرهای فراوانی مواجه شوند و به خاطر فرو رفتن اتوبوس درگل، تعدادی غواص مجبور به شرکت در این عملیات شدند!

پارک در اتاق نشیمن!

کلیولند: یک راننده مسن با عبور از دیوار آجری یک خانه، خودروی خود را در اتاق نشیمن پارک کرد! این راننده 67‌ساله که نامش فاش نشده است سر یک پیچ، کنترل خودروی خود را از دست می‌دهد و در یک حادثه عجیب دیوار اتاق نشیمن این خانه را به‌طور کامل خراب می‌کند. ماموران امداد می‌گویند اهالی این خانه شانس آورده‌اند که در زمان اتفاق افتادن این حادثه در خانه مشغول تماشای تلویزیون نبوده‌اند.

راننده بازنشسته این خودرو که از ناحیه سر مجروح شده است در بیمارستان بستری است. مسئولان پلیس احتمال می‌دهند که سرعت زیاد، عامل اصلی این حادثه بوده است و با اعتراض مردم منطقه در فکر کم کردن حداکثر سرعت مجاز در این مسیر از 60 به 40‌ کیلومتر در ساعت هستند. همچنین برای تکرار نشدن این اتفاق بعضی از خانه‌ها مجبور به عقب نشینی خواهند شد.

کد خبر 113077

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز