میشیگان: یک زوج آمریکایی مراسم عروسی خود را در یک فروشگاه کفش‌های ورزشی برگزار کردند!

دری الیس که خبرنگار ورزشی یک روزنامه محلی است از بچگی علاقه زیادی به این فروشگاه خاص داشته است و به‌همین خاطر از لیزا ساتایوت درخواست کرد که با برگزاری مراسم عروسی در کنار کفش‌های ورزشی مورد علاقه او موافقت کند.

برگزاری مراسم عروسی در این محل عجیب باعث شد که خبرنگاران زیادی به‌عروسی آنها بروند و بعضی از شبکه‌های تلویزیونی هم لحظه ازدواج آنها را پخش کنند. صاحب این فروشگاه بعد از دیدن علاقه آقای داماد به فروشگاهش با برگزاری این مراسم موافقت کرد اما این کارش باعث تعجب بسیاری از مشتری‌ها شد.

تلاش برای شکستن رکورد زندگی با مار

لندن: یک مرد انگلیسی در تلاش است رکورد جهانی زندگی با مارهای‌سمی را بشکند. دیوید جونز 44‌ساله اکنون مدتی است که در یک اتاق با حضور 40‌مار بسیار سمی زندگی می‌کند. او می‌گوید می‌خواهد در مجموع 4‌ماه در این اتاق باقی بماند تا بتواند رکورد خود را ثبت کند. رکورد فعلی زندگی با مارهای سمی 113‌روز است و تلاش‌های چند نفر برای شکستن آن تاکنون ناموفق بوده است. سال گذشته یکی از افرادی که قصد تغییر این رکورد را داشت پس از اینکه یک مار کبرا او را نیش زد،‌ به‌صورت معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد. دیوید‌جونز می‌گوید می‌خواهد با تلاش برای این رکوردشکنی خودش را امتحان کند و درآمد حاصل از آن‌را صرف کارهای خیریه خواهد کرد. او می‌داند که با وجود آشنایی با این مارها باز هم احتمال مرگش وجود دارد.

آزمایش زیر‌دریایی پدالی

پاریس: یک مهندس فرانسوی بعد از صرف کلی وقت زیر‌دریایی پدالی خود ‌را در اقیانوس امتحان کرد. این زیردریایی که ساخت آن باعث تعجب خیلی‌ها شده است می‌تواند تا عمق 6‌متر زیر آب فرو‌برود و اگر سرنشین آن ورزشکار باشد سرعتش به حدود 8‌کیلومتر در ساعت می‌رسد. این زیردریایی برای پیش‌رفتن در آب 2‌پروانه دارد که با پدال‌زدن سرنشین آن به حرکت در می‌آیند.

در اختراع این مهندس فرانسوی هر چند آب به داخل کابین نمی‌آید اما از سیستم تهویه هوا خبری نیست و سرنشین باید با خودش مانند غواص‌ها یک کپسول اکسیژن به همراه داشته باشد. استفان روسن، سازنده این زیردریایی عقیده دارد این محصول به‌خاطر قیمت پایین‌اش مورد استقبال کسانی که دوست دارند از دیدن دنیای زیر آب لذت ببرند، قرار خواهد گرفت.

235‌هزار دلار برای نقاشی‌های پسر 7‌ساله

لندن: یک پسر‌بچه 7‌ساله با فروش نقاشی‌های خود توانست پول هنگفتی به جیب بزند و باعث شگفتی همه شود. کریون ویلیامسون که چند سالی است نقاشی را شروع کرده با گذاشتن یک نمایشگاه از کارهایش توانست در مدت 30‌دقیقه همه آنها را به قیمت بیش از 235‌هزار دلار به فروش برساند.

این پسر بچه که نقاشی‌هایش را با رنگ روغن،آبرنگ و پاستل از مناظر طبیعی می‌کشد آ‌نقدر مشهور شده است که مجموعه‌دارانی از کشورهای مختلف به‌دیدن نمایشگاه او آمدند وحتی بعضی‌ها به صورت تلفنی آثارش را خریدند! کریون ویلیامسون صبح‌های زود پیش از رفتن به مدرسه یا بعد از انجام دادن تکالیفش نقاشی می‌کشد. در سایت او اکنون 700‌نفر در فهرست انتظار برای خرید یکی از آثارش هستند اما او می‌گوید وقت نمی‌کند در هفته بیشتر از 6 نقاشی بکشد!